μοσχατο σταθμος
"Αυτό για όσους λένε πως το κοριτσάκι «τα ήθελε». Πώς τα κοριτσάκια, τα αγοράκια, τα παιδιά, οι έφηβοι «τα θέλουν». Και κάποιοι που το ξεστομίζουν αυτό είναι και γονείς. Τρόπος του λέγειν"

Με ένα βιωματικό post στην προσωπική της σελίδα στο facebook απαντά η Έλενα Ακρίτα στις αθλιότητες που κυκλοφόρησαν στα social media, αναφορικά με το χαμό της 14χρονης που έπεσε στις ράγες του ηλεκτρικού στο Μοσχάτο.

Η γνωστή δημοσιογράφος αναφέρεται σε δική της παρόμοια εμπειρία, ενώ στρέφεται εναντίον όσων επιχειρούν είτε να αμαυρώσουν την μνήμη του μικρού κοριτσιού, είτε να δώσουν «άλλοθι» στον 43χρονο που κατηγορείται για αποπλάνηση ανηλίκου.

Αναλυτικά η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:

Βιωματικό ακολουθεί. Όταν ήμουν 15 χρονών ερωτεύτηκα τον καθηγητή των αγγλικών μου στα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη. Και τον ερωτεύτηκα πολύ. Ήταν 42 χρονών καθόλου ωραίος, όμως γοητευτικός άνθρωπος, με αίσθηση χιουμορ και εξαιρετικός δάσκαλος. Τον σκεφτόμουν, δεν κοιμόμουν, δεν έβλεπα την ώρα να τον δω, στο μάθημα έχανα τα λόγια μου, κοκκίνιζα. Εκείνος το κατάλαβε - και σιγά το δύσκολο δηλαδή, μπαμ έκανε από χιλιόμετρα για έναν έμπειρο άνθρωπο που σίγουρα είχε αντιμετωπίσει κι άλλες ερωτοχτυπημένες μαθητριούλες. 

Μια μέρα με κράτησε μετά το μάθημα για να μού μιλήσει. Μού είπε πολλά γι αυτό το συναίσθημα που γεννιέται άναμεσα σε καθηγητές και μαθητές, αλλά και ανάμεσα σε εφήβους και ‘ωριμους’ γενικότερα. Μου μίλησε με σοβαρότητα, ευγένεια ψυχής και υψηλό αίσθημα ευθύνης. Ήθελε να με απομακρύνει χωρίς να με πληγώσει ή να με μειώσει. Και το κατόρθωσε.

Πιστέψτε με ειλικρινά. Αν στη θέση του καθηγητή μου ήταν ένας άθλιος - σαν τον τύπο που έγινε η αιτία να αυτοκτονήσει το 14χρονο κοριτσάκι - εγώ τότε στα 15 μου θα τον ακολουθούσα χωρίς δεύτερη σκέψη όπου μού ζητούσε. Δεν υπήρχε περίπτωση να τού αντισταθώ. Το γεγονός ότι τίποτα απολύτως δεν συνέβη οφειλόταν στην δική του ωριμότητα κι όχι στην δική μου απειρία που τότε ήξερα πού παν τέσσερα. 

Τον Δάσκαλο αυτόν τον θυμάμαι πάντα με ευγνωμοσύνη κι ας έχασα τα ίχνη του αμέσως μετά, ζει πέθανε ιδέα δεν έχω.

Αυτό για όσους λένε πως το κοριτσάκι «τα ήθελε». Πώς τα κοριτσάκια, τα αγοράκια, τα παιδιά, οι έφηβοι «τα θέλουν». Και κάποιοι που το ξεστομίζουν αυτό είναι και γονείς. Τρόπος του λέγειν.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στέφανος Παραστατίδης
ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για τη διαφάνεια στην προμήθεια 177.000 κιτ ρομποτικής στα σχολεία
Το ΠΑΣΟΚ–ΚΙΝΑΛ ζητά επίσημες απαντήσεις για πιθανές υπερκοστολογήσεις και για την απουσία ενημέρωσης γύρω από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για τη διαφάνεια στην προμήθεια 177.000 κιτ ρομποτικής στα σχολεία
παν. ιωαννινων
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Αναγόρευση του Μ. Κανατζίδη σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Χημείας
Πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων η τελετή αναγόρευσης του Καθηγητή του Northwestern University και Senior Scientist στο Argonne National...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Αναγόρευση του Μ. Κανατζίδη σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Χημείας
απθ
ΑΠΘ: Προσβασιμότητα & τεχνητή νοημοσύνη - Η καινοτομία στην υπηρεσία της συμπερίληψης
Μια ημερίδα που φωτίζει πώς η τεχνητή νοημοσύνη και η καινοτομία μπορούν – ή δεν μπορούν – να εξασφαλίσουν πραγματική προσβασιμότητα για όλους.
ΑΠΘ: Προσβασιμότητα & τεχνητή νοημοσύνη - Η καινοτομία στην υπηρεσία της συμπερίληψης
λοκ
Σοφία Ζαχαράκη: Στόχος των lockers στα σχολεία η βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών, ελαφρύνοντας την τσάντα, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αυτοοργάνωση
Η νέα πρωτοβουλία για σχολικές θυρίδες και η συμβολή της στη βελτίωση της σχολικής πραγματικότητας
Σοφία Ζαχαράκη: Στόχος των lockers στα σχολεία η βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών, ελαφρύνοντας την τσάντα, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αυτοοργάνωση