Thumbnail
Ο ρόλος του άντρα με το κίτρινο μπλουζάκι δίνει νέα διάσταση στην υπόθεση.

 Ποιες μπορεί να είναι οι επόμενες κινήσεις του ανακριτή και ποιες απορίες έχει η υπεράσπιση.

H ανάκριση για την υπόθεση της δολοφονίας του Ζακ Κωστόπουλου θα μπορούσε και να είχε ήδη τελειώσει μετά από οκτώ μήνες ιδιαίτερα εντατικής δουλειάς του ανακριτή. Και όμως, παραμένει ακόμη ανοιχτή.

Ο λόγος; Ο άνθρωπος με το κίτρινο μπλουζάκι ο οποίος εικονίζεται-μπροστά-μπροστά και ξεκάθαρα-στο νέο υλικό που προσκόμισε η πολυεθνική διεπιστημονική ομάδα Forensic Architecture.

Εφόσον η ανάκριση παραμένει ανοιχτή, βρίσκεται πάντα πάνω στο τραπέζι το ενδεχόμενο ο ανακριτής να ζητήσει εκ νέου από την ΕΛΑΣ την ταυτοποίηση του εν λόγω ατόμου το οποίου φαίνεται να παίζει σημαίνοντα ρόλο στο περιστατικό και να βρίσκεται πολύ κοντά στους αστυνομικούς.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ...

 

Διαβάστε επίσης:

Το μήνυμα Μαρινάκη προς όλους

Γιατί κανένας δεν μπορεί να κάνει 89 γκελ στο νερό με ένα βότσαλο

Ενοικιάζεται δωμάτιο βγαλμένο από "Το χρονικό της Νάρνια" - Πού είναι η πόρτα;

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
Ωνάσεια σχολεία: Κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητών - Σε ποια σχολεία
Κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητών/τριών στην εισαγωγική τάξη των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων-Ημερήσιων Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2025-26
Ωνάσεια σχολεία: Κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητών - Σε ποια σχολεία
daskala
Ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί: «Χανόμαστε στα 5 σχολεία — Δώστε μας ρόλο μέσα στη σχολική ζωή»
«Η φύση και η ουσία του έργου μας έγκειται στις σχέσεις. Όμως οι σχέσεις θρυμματίζονται σ' έναν αγωνιώδη κύκλο επισκέψεων σε πέντε σχολεία με...
Ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί: «Χανόμαστε στα 5 σχολεία — Δώστε μας ρόλο μέσα στη σχολική ζωή»
μαθητες
Τα «μαθηματικά» της εξαπάτησης: Η αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών και η πραγματική εικόνα στην ελληνική εκπαίδευση
Οι αριθμοί του ΟΟΣΑ, οι «αλχημείες» του Υπουργείου Παιδείας και η καθημερινότητα στην τάξη
Τα «μαθηματικά» της εξαπάτησης: Η αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών και η πραγματική εικόνα στην ελληνική εκπαίδευση