Τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό του μετρό Σύνταγμα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου.
Στις 17:40 άγνωστος τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση και ανέφερε πως θα εκραγεί βόμβα σε μισή ώρα.
Κατόπιν αυτού εκκενώθηκε ο σταθμός του μετρό.
Από τον έλεγχο των αρχών, πάντως, δεν προέκυψε τίποτα.