Thumbnail
Προβλήματα και στον ΟΑΣΘ

Προβλήματα στην κυκλοφορία έχει δημιουργήσει η πυκνή χιονόπτωση στη Θεσσαλονίκη

Στον περιφερειακό από τον κόμβο του Αγίου Παύλου και του Επταπυργίου, αυτοκίνητα έχουν ακινητοποιηθεί στο σημείο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να προσεγγίσει αλατιέρα και εκχιονιστικό μηχάνημα για να καθαρίσει το οδόστρωμα.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στη Voria.gr ο αντιδήμαρχος Μικροέργων,Ηλεκτροφωτισμού – Πολεοδομίας Στέλιος Γκατζές, αφού δεν γίνεται να περάσει αλατιέρα, πηγαίνει στο σημείο ένα μικρό όχημα προκειμένου να περάσει ανάμεσα από τα οχήματα και να ρίξει αλάτι.

«Την ώρα της έντονης χιονόπτωσης βγήκαν όλοι στο δρόμο, πάμε με ένα μικρό όχημα να καθαρίσουμε λίγο το σημείο. Μόλις ανοίξει λίγο ο δρόμος, θα πάει και η μεγάλη αλατιέρα», τόνισε.

Σύμφωνα με τον κ. Γκατζέ βρίσκονται έξω στους δρόμους του δήμου, μια αλατιέρα στα Πεύκα και άλλες δύο στις άλλες ενότητες, ένα μικρό 4Χ4, όπως και δύο μεγάλα βυτιοφόρα που ρίχνουν αλατόνερο.

Αυτή τη στιγμή συνεργεία του δήμου εργάζονται για να κρατήσουν ανοιχτές της λεωφορειογραμμές, 26,28, 25 προκειμένου να γίνεται κανονικά η μετακίνηση των πολιτών με τα λεωφορεία.   

Προβλήματα και στον ΟΑΣΘ

Σύμφωνα με τη διευθύντρια κίνησης του Οργανισμού, Κατερίνα Σίσκου, υπήρξαν σημεία στα οποία εγκλωβίστηκαν αστικά λεωφορεία, με αποτέλεσμα είτε να μη μπορούν να ολοκληρώσουν το δρομολόγιό τους, είτε να μη μπορούν να προσεγγίσουν τους τερματικούς σταθμούς.
«Προβλήματα υπάρχουν στην οδό Επταπυργίου, όπου γίνεται εκτροπή της κίνησης του αστικού της γραμμής 28 από την περιοχή της Νεάπολης. Δυσκολίες έχουμε επίσης στη γραμμή 35 των Μετεώρων όπου έχουν εγκλωβιστεί οχήματα και δεν μπορούν να φτάσουν στον τερματικό σταθμό. Το ίδιο συμβαίνει και με τις 40 Εκκλησιές όπου λόγω της ολισθηρότητας, τα λεωφορεία δεν μπορούσαν να ανέβουν την ανηφόρα και ζητήσαμε τη συνδρομή του δήμου για να καθαριστεί ο δρόμος» τόνισε στο Thestival η κα Σίσκου.

Προβλήματα εντοπίζονται και στους περιφερειακούς δήμους της ανατολικής Θεσσαλονίκης. «Το δρομολόγιο του 87 δεν πηγαίνει σε Λιβάδι και Περιστερά γιατί είναι μεγάλη η ποσότητα του χιονιού στους συγκεκριμένους οικισμούς. Μικροπροβλήματα είχαμε νωρίτερα και στη γραμμή 72 της Μηχανιώνας, ωστόσο, τα αντιμετωπίζουμε και εκτελείται κανονικά» κατέληξε η κα Σίσκου.

Σύμφωνα με την ίδια, δεν υπάρχει λόγος χρήσης αντιολισθητικών αλυσίδων στα λεωφορεία του Οργανισμού, καθώς η κυκλοφορία στη συντριπτική πλειοψηφία των δρόμων του πολεοδομικού συγκροτήματος διεξάγεται χωρίς προβλήματα.

Πληροφορίες από voria.gr / thestival.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpg
Έξι χρόνια… και ακόμη χωρίς αντιστοίχιση: Το “σημείο μηδέν” για το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΔΙΠΑΕ
Έξι χρόνια χωρίς τέλος: Το ΔΙΠΑΕ, οι Πολιτικοί Μηχανικοί και η εκκρεμότητα που στοιχειώνει την αντιστοίχιση
Έξι χρόνια… και ακόμη χωρίς αντιστοίχιση: Το “σημείο μηδέν” για το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΔΙΠΑΕ
ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;