Thumbnail
Περιλαμβάνει τη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 στην περιοχή της Εκκάρας Δομοκού, η οποία χαρακτηρίζεται ως τεχνικό επίτευγμα - Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες υποδομής και επιδομής του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα

Τέθηκε σε κυκλοφορία από σήμερα το μεσημέρι η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης στο σύνολό της, καθώς παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λιανοκλαδίου- Δομοκού.

Πρόκειται για το τμήμα από τον σιδηροδρομικό σταθμό Αγγείες μέχρι το Δομοκό, που περιλαμβάνει και μια σιδηροδρομική γέφυρα τη λεγόμενη ΣΓ26 στην περιοχή της Εκκάρας Δομοκού. Πρόκειται για μια νέα τοξωτή μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα, που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου τα τρία τελευταία χρόνια και για την οποία οι τεχνικοί της ΕΡΓΟΣΕ νιώθουν περηφάνια για την ολοκλήρωση της κατασκευής της και τη χαρακτηρίζουν ως ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ

Στις 12 το μεσημέρι, ξεκίνησε από το Λιανοκλάδι το πρώτο δρομολόγιο, μετά τις δοκιμές που έγιναν, προς τον Δομοκό και με επιβάτες τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνο Βούρδα, καθώς επίσης και επιτελικά στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του ΟΣΕ και του σιδηροδρόμου. Με το ειδικό αυτό δρομολόγιο επιθεώρησαν τη γραμμή η οποία είχε δοκιμαστεί τις προηγούμενες μέρες με την διέλευση υπερφορτωμένων τρένων..

Τα 52 χιλιόμετρα που είναι η απόσταση από το Λιανοκλάδι μέχρι το Δομοκό ήταν ένα κρίσιμο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής με μεγάλες καθυστερήσεις. Με την παράδοση αυτού του τμήματος ολοκληρώνεται συνολικά το έργο Τιθορέα- Λιανοκλάδι- Δομοκός συνολικού μήκους 106 χιλιόμετρα.

«Σήμερα ξεκινά να γράφεται η σύγχρονη ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Σήμερα δίδεται στην κυκλοφορία ένα έργο που ξεκίνησε 24 χρόνια πριν» δήλωσε ο γγ Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, επισημαίνοντας πως το 2015 το ποσοστό ολοκλήρωσης ήταν μόλις 17%. Ο γενικός γραμματέας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις τεχνικές δυσκολίες του έργου, σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι «ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την γέφυρα στην περιοχή της Εκκάρας δοκιμάστηκε το τεχνικό δυναμικό της χώρας» και χαρακτήρισε την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Τιθορέα στο Δομοκό σαν τη μεγάλη συμβολή στην μεταφορά επιβατών αλλά και εμπορευμάτων. «Η ολοκλήρωση αυτού του έργου αποτελεί και τη νέα εποχή του ΟΣΕ και θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω αυτούς που συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βούρδο.

Όπως σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης από τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, μέχρι τέλος Φεβρουαρίου από το συγκεκριμένο σημείο θα διέρχονται τρένα με ντιζελομηχανές, οπότε αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές και μπουν σε χρήση τα ηλεκτροκινούμενα τρένα, που θα δώσει τη δυνατότητα ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη να μειωθεί σε λιγότερο από 3,5 ώρες. Βασική προϋπόθεση για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος είναι να ολοκληρωθεί η τηλεδιοίκηση και η εγκατάσταση των νέων συστημάτων σηματοδότησης, έτσι όπως προβλέπεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο, μέσω των οποίων θα αυξηθεί η ασφάλεια της κυκλοφορίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πότε θα βγουν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών για προσλήψεις

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σκυλος
Μέσα στις φλόγες για μια αγκαλιά σωτηρίας – Η μάχη για να σωθούν τα ζώα από την πύρινη κόλαση
Η τοπική κοινωνία, αλλά και πολίτες από όλη την Ελλάδα, εκφράζουν ευγνωμοσύνη και θαυμασμό για όσους, εν μέσω καταστροφής, δεν ξέχασαν τα ζώα. Στην...
Μέσα στις φλόγες για μια αγκαλιά σωτηρίας – Η μάχη για να σωθούν τα ζώα από την πύρινη κόλαση
ΦΩΤΙΑ
Πάτρα, Χίος, Ζάκυνθος, Πρέβεζα, Άρτα, ζήσαν τη νύκτα του Νέρωνα: Μάχες με τον πύρινο όλεθρο
Τρόμος δίχως τέλος σε Πάτρα, Χίο και Άρτα – Περιουσίες γίνονται στάχτη, δασικές εκτάσεις εξαφανίζονται
Πάτρα, Χίος, Ζάκυνθος, Πρέβεζα, Άρτα, ζήσαν τη νύκτα του Νέρωνα: Μάχες με τον πύρινο όλεθρο