Thumbnail

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε στη δημοσιότητα μια φωτογραφία του μεσογειακού κυκλώνα πάνω από την Ελλάδα, όπως την τράβηξε ο ευρωπαϊκός δορυφόρος Sentinel-3 του προγράμματος παρατήρησης της Γης Copernicus της ΕΕ.

Τα μεγαλύτερα ύψη βροχής μέχρι νωρίς το απόγευμα, σύμφωνα με την μετεωρολογική υπηρεσία meteo του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (ΕΑΑ), είχαν πέσει στις Σπέτσες (118 χιλιοστά), στην Αλαγονία Μεσσηνίας (112 χιλιοστά) και το Κρανίδι Αργολίδας (111 χιλιοστά).

Στην Αττική το μεγαλύτερο ύψος βροχόπτωσης είχε καταγραφεί στον μετεωρολογικό σταθμό Παπάγου (71 χιλιοστά). Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ΕΑΑ, οι καταιγίδες αναμένονται ισχυρές σε ένα μεγάλο μέρος της ανατολικής ηπειρωτικής χώρας, συμπεριλαμβανομένης της Αττικής.

Οι πιο δυνατοί άνεμοι που είχε καταγράψει το δίκτυο των 320 σταθμών του ΕΑΑ, ήταν στην Καλαμάτα (103 χιλιόμετρα την ώρα) και στο λιμάνι της Πάτρας (93 χλμ/ώρα).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kataskinosi-paidia.jpg
Παιδικές κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα vouchers - Oι δικαιούχοι και τα κριτήρια
Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή για τις αιτήσεις δικαιούχων έως τις 12 Μαΐου και ώρα 23:59
Παιδικές κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα vouchers - Oι δικαιούχοι και τα κριτήρια
kimolia_6.jpg
Νέοι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Πίνακες των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Νέοι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Πίνακες των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης