Χειροπέδες σε 19χρονο - Κατείχε χιλιάδες αρχεία παιδικής πορνογραφίας
Προηγήθηκε από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αξιοποίηση στοιχείων του οργανισμού N.C.M.E.C.

Xιλιάδες αρχεία πορνογραφικού υλικού βρέθηκαν στην κατοχή 19χρονου, ο οποίος συνελήφθη σε περιοχή της Βόρειας Ελλάδας.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας για πορνογραφία ανηλίκων, μέσω διαδικτύου από την Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος.

Προηγήθηκε από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αξιοποίηση στοιχείων του οργανισμού N.C.M.E.C. (National Center for Missing and Exploited Children) που εδρεύει στις Η.Π.Α, σύμφωνα με τα οποία εντοπίστηκε στην ελληνική επικράτεια, χρήστης του διαδικτύου, που κατείχε και είχε πρόσφορα προς διαμοιρασμό αρχεία υλικού πορνογραφίας ανηλίκων.

Τα στοιχεία τέθηκαν υπόψη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, η οποία εξέδωσε βούλευμα για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών, ενώ από την άμεση ψηφιακή – διαδικτυακή αστυνομική έρευνα, προέκυψε ότι μέρος των επίμαχων ηλεκτρονικών ιχνών αντιστοιχούν σε σύνδεση καταχωρημένη στην οικία του 19χρονου σε περιοχή της Βορείου Ελλάδoς.

Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε από αστυνομικούς, στις 20 Σεπτεμβρίου 2018, στην κατοικία του 20χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τέσσερις σκληροί δίσκοι από δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές και μία συσκευή smartphone με κάρτα SIM.

Ο συλληφθείς με τη δικογραφία που σχηματίστηκε παραπέμφθηκε σε ανακριτή και τα κατασχεθέντα ψηφιακά πειστήρια θα αποσταλούν στην Υποδιεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών Βορείου Ελλάδος, για τη διενέργεια εργαστηριακής πραγματογνωμοσύνης.

best of network

σχετικά άρθρα

ΥΠΠΕΘ: Προφανής η σκοπιμότητα του αιτήματος των αιρετών στη διαδικασία επιλογής ΠΔΕ
ΥΠΠΕΘ: Προφανής η σκοπιμότητα του αιτήματος των αιρετών στη διαδικασία επιλογής ΠΔΕ
Τι απαντά το Υπουργείο Παιδείας στην καταγγελία περί αδιαφανούς διαδικασίας - "Δυστυχώς ορισμένοι συνδικαλιστές δεν μπορούν να απαλλαγούν από τις...
ΥΠΠΕΘ: Προφανής η σκοπιμότητα του αιτήματος των αιρετών στη διαδικασία επιλογής ΠΔΕ