Διεκόπη προσωρινά η κυκλοφορία των συρμών του μετρό στη γραμμή 2 (Ανθούπολη - Ελληνικό).
Ειδικότερα η Πυροσβεστική έλαβε κλήση για απεγκλωβισμό νεαρής γυναίκας που έπεσε στις γραμμές στις 10:22 πρωί, στον σταθμό « Συγγρού - Φιξ».
Μετά τον απεγκλωβισμό της η 34χρονη μεταφέρθηκε άμεσα σε νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάσταση της υγείας της και τα αίτια του συμβάντος.