Thumbnail
Μελίνα Παππά, Μαρία Τσαμοπούλου

Νέα μεγάλη επιτυχία για την ελληνική ιστιοπλοΐα και τον ελληνικό αθλητισμό. Η Ελλάδα κέρδισε δύο ασημένια μετάλλια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της κατηγορίας 420 Νέων-Νεανίδων που διεξήχθη στο Newport των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Στις Νεανίδες, η Μελίνα Παππά με την Μαρία Τσαμοπούλου πιστοποίησαν την πολύ καλή αγωνιστική τους κατάκτηση κατακτώντας ένα ακόμη μετάλλιο σε μεγάλους αγώνες.

Μετά το χρυσό στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Γυναικών και το χρυσό στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, τον περασμένο Ιούλιο στην Πορτογαλία, προσέθεσαν στη συλλογή τους το ασημένιο παγκόσμιο μετάλλιο κάνοντας μια καταπληκτική χρονιά και γράφοντας το όνομά τους ανάμεσα στις κορυφαίες αθλήτριες της ιστιοπλοΐας U-17.

Στους εφήβους τη δεύτερη θέση κατέκτησαν οι Οδυσσέας Σπανάκης-Κωνσταντίνος Μιχαλόπουλος. Και τα δύο πληρώματα έχουν προπονητή τον Ανδρέα Παπαδόπουλο. Το δίδυμο Πάτροκλου Μανδηλαρά-Βησσαρίωνα Παππά κατέλαβε την 14η θέση.

Στις γυναίκες η Αριάδνη Σπανάκη με την Μυρτώ Παπαδοπούλου κατέλαβαν την 9η θέση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia