Thumbnail
Πάλεψε ηρωικά επί 24 ημέρες να κρατηθεί στη ζωή, αλλά έχασε τη μάχη ο 22χρονος που είχε πέσει με αυτοθυσία στο αντλιοστάσιο του βιολογικού καθαρισμού του Δήμου Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας για να βοηθήσει δυο ανθρώπους που είχαν χάσει τις αισθήσεις τους από τις δηλητηριώδεις αναθυμιάσεις.

Ο άτυχος Γιώργος Δεντάκος άφησε την τελευταία του πνοή την Πέμπτη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Θριάσιου νοσοκομείου, όπου είχε διακομιστεί σε κρίσιμη κατάσταση μετά την τραγωδία της 1ης Αυγούστου. Όμως, ο οργανισμός του δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει τις σοβαρές αναπνευστικές βλάβες που υπέστη από τις αναθυμιάσεις.

Ο 22χρονος ήταν ο τρίτος νεκρός του τραγικού δυστυχήματος. Πρώτος είχε χάσει τη ζωή του μέσα στα λύματα ένας 51χρονος Βούλγαρος εργάτης, μέλος συνεργείου ιδιώτη εργολάβου που είχε αναλάβει τον καθαρισμό του αντλιοστασίου. Αμέσως μετά, κατέληξε ο 37χρονος υπάλληλος κοντινού σούπερ μάρκετ, Βασίλης Αλεξανδρής, που είχε τρέξει να τον βοηθήσει να βγει!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ζαχαράκη
EDUCONTACT: Η επιτροπή για το νέο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικών με Τεχνητή Νοημοσύνη
Απόφαση της Σοφίας Ζαχαράκη για τη συγκρότηση επιτροπής προδιαγραφών του ολοκληρωμένου AI συστήματος - Όλα τα ονόματα
EDUCONTACT: Η επιτροπή για το νέο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικών με Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχολική αίθουσα
Γιατί το δημοκρατικό σχολείο πρέπει να είναι και αυστηρό σχολείο
Ένα πραγματικά δημοκρατικό σχολείο είναι απαιτητικό σχολείο. Θέτει όρια για να προστατεύει, οργανώνει για να συμπεριλαμβάνει και επιμένει για να...
Γιατί το δημοκρατικό σχολείο πρέπει να είναι και αυστηρό σχολείο