Επ' αυτοφώρω για «φακελάκι» συνελήφθη ένας γιατρός, ο οποίος εργάζεται σε δημοτικό ιατρείο του δήμου Αθηναίων.
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε μετά από καταγγελία πολίτη στον δήμαρχο Αθηναίων, ότι ο γιατρός του ζήτησε αμοιβή μετά από ιατρική εξέταση που έγινε στο χώρο του δημοτικού ιατρείου.
Ο Γιώργος Καμίνης προέτρεψε τον πολίτη να προσφύγει στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας, κάτι που έπραξε, κι έτσι κλείστηκε «ραντεβού» με τον γιατρό, ο οποίος συνελήφθη από αστυνομικούς αφού παρέλαβε τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα.
Εναντίον του γιατρού, που εργάζεται ως δημοτικός υπάλληλος, σχηματίστηκε δικογραφία και θα ελεγχθεί πειθαρχικά από τα αρμόδια όργανα του δήμου Αθηναίων.