Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κήρυξε ο Περιφερειάρχης αρκετούς Δήμους της Θεσσαλίας, μετά από σχετικό αίτημα προς το Υπουργείο Εσωτερικών και την εξουσιοδότηση του από τον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας κ. Ιωάννη Καπάκη.
Πρόκειται για τους κάτωθι Δήμους:
Αλμυρού
Ζαγοράς – Μουρεσίου
Καρδίτσας
Παλαμά
Σοφάδων
Μουζακίου
Πλαστήρα
Αργιθέας
Τεμπών
Φαρσάλων
Ελασσόνας
Τρικκαίων
Καλαμπάκας
Πύλης
Σημειώνεται ότι έχουν ήδη κηρυχτεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι Δήμοι Σκοπέλου και Αλοννήσου.