Ανοιχτοί όλο το 24ωρο θα παραμείνουν, από την Παρασκευή 6 Ιανουαρίου μέχρι και την Δευτέρα 9/1/2017, οι σταθμοί του μετρό σε Ομόνοια, Μοναστηράκι και Μεταξουργείο, για την υποδοχή, προστασία και φιλοξενία των αστέγων, ενόψει του επερχόμενου δριμύτατου κύματος κακοκαιρίας και του ψύχους.
Η απόφαση ελήφθη από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη.
Ανάλογα με την πορεία των καιρικών συνθηκών θα αποφασιστεί για εάν θα υπάρξει νέα παράταση της συγκεκριμένης απόφασης.