Thumbnail
Δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της κυβερνήσεως 

Δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της κυβερνήσεως η απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, που συνεδρίασε την Τετάρτη, με την οποία μεταβιβάζεται στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) το 5% του ΟΤΕ. Στην απόφαση αναφέρεται πως «μεταβιβάζονται άνευ ανταλλάγματος και περιέρχονται κατά πλήρη κυριότητα από το ελληνικό δημόσιο στην ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία "Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε." 24.507.520 κοινές ονομαστικές μετοχές της εταιρείας "Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας Α.Ε.", κυριότητας του ελληνικού δημοσίου, που αντιστοιχούν σε ποσοστό 5% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας».

Προ εβδομάδων, η Βουλή είχε εγκρίνει τροποποίηση της συμφωνίας μετόχων μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της Deutsche Telekom. Το Δημόσιο διατηρεί το 5% του OTE, ενώ οι Γερμανοί έχουν το δικαίωμα πρώτης άρνησης για την αγορά του 5% που θα πωλήσει το ΤΑΙΠΕΔ.

Η μεταβίβαση του 5% στο ΤΑΙΠΕΔ θεωρείται πλέον θέμα χρόνου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia