Συνεχίζουν τις πολύμηνες κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι του MEGA καθώς η εταιρεία στην οποία ανήκει ο σταθμός αθέτησε την υπόσχεσή της και δεν έχει καταβάλει τα δεδουλευμένα που τους χρωστάει.
Έτσι, το διοικητικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ κήρυξε νέα τετράωρη στάση εργασίας από τις 06:00 έως τις 10:00 αύριο Τρίτη 7 Ιουνίου για όλους τους δημοσιογράφους του καναλιού και της ιστοσελίδας «megatv.com», ζητώντας την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων και την άμεση ενημέρωσή τους επί των προβλημάτων λειτουργίας του σταθμού.