Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ομάδα ατόμων με κουκούλες και κράνη μπήκε λίγα λεπτά πριν τις 8 στον σταθμό του μετρό της Ομόνοιας και επιτέθηκε σε ελεγκτές.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τρία άτομα τραυματίστηκαν, το ένα πιο σοβαρά, και μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο των Αθηνών