Thumbnail
Συνιστάται μεγάλη προσοχή

Μη ασφαλές προϊόν "πορτοκαλάδας με ανθρακικό" ανακαλεί ο ΕΦΕΤ. Το συγκεκριμένο αναψυκτικό βρέθηκε να περιέχει συντηρητικό (βενζοϊκό) σε συγκέντρωση μεγαλύτερη της επιτρεπόμενης,σύμφωνα με έλεγχο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κρήτης, στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Παρακολούθησης Παραγόντων Ασφάλειας Τροφίμων και σε συνεργασία με το Γενικό Χημείο του Κράτους.

"Συγκεκριμένα, πρόκειται για το προϊόν «ΖΑΡΓΙΑΝΑΚΗ πορτοκαλάδα με ανθρακικό», σε συσκευασία 250ml με ημερομηνία παραγωγής 11-09-2015 και ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας 12-03-2016.

Το εν λόγω προϊόν παράγεται στην Ελλάδα από την επιχείρηση Δημήτριος Ελευθ. Ζαργιανάκης που εδρεύει στη Χαλέπα, Πισκοκέφαλου Σητείας Κρήτης.

Ο ΕΦΕΤ ζήτησε την άμεση ανάκληση του συνόλου της ανωτέρω παρτίδας (ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας 12-03-2016) του εν λόγω προϊόντος και ήδη είναι σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.

Καλούνται οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους το ανωτέρω προϊόν να μην το καταναλώσουν", αναφέρει ο ΕΦΕΤ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia