Thumbnail
Δημοψήφισμα

Διαδήλωση υπέρ της Ελλάδας διοργανώνουν, το απόγευμα, οι τέσσερις μεγαλύτερες γαλλικές συνδικαλιστικές οργανώσεις της ευρύτερης περιφέρειας των Παρισίων.

Το ραντεβού έχει δοθεί στην πλατεία της Βαστίλης, στις 19:30 ώρα Ελλάδας, με συνθήματα: «στήριξη στον ελληνικό λαό» και «σεβασμός στην κυριαρχία του».
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, «η κατάσταση της Ελλάδας είναι σήμερα καταστροφική γιατί χρησιμοποιήθηκε η χώρα ως εργαστήριο εφαρμογής των πολιτικών λιτότητας». Οι συνδικαλιστές υποστηρίζουν ότι «εκφράζοντας την υποστήριξη προς τον ελληνικό λαό, δεν αποδεχόμαστε την άρνηση της δημοκρατίας στην Ευρώπη».

Σε ξεχωριστό κείμενο το συνδικάτο CGT, που πρόσκειται στο γαλλικό κομουνιστικό κόμμα, καταδικάζει «τον αφόρητο εκβιασμό (...) που ασκείται από τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα». «Πίσω από την πίεση που ασκείται στον ελληνικό λαό, θέλουν να φιμώσουν το σύνολο των πολιτών της Ευρώπης», καταγγέλλει το CGT.

naftemporiki.gr

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia