Thumbnail
Ήδη, έχει γίνει ο προεγχειρητικός έλεγχος

Σε επέμβαση αποκατάστασης βλαβών που εντοπίστηκαν στις καρωτίδες αρτηρίες θα προχωρήσουν εντός την ημέρας οι θεράποντες γιατροί της δημοσιογράφου και πρώην βουλευτού Φωτεινής Πιπιλή, η οποία νοσηλεύεται από χθες στο Αττικό νοσοκομείο.

Σύμφωνα με την "Ημερησία", έχει ήδη γίνει ο προεγχειρητικός έλεγχος και διαπιστώθηκε μετά από υπέρηχο καρδιάς και καρδιογράφημα ότι η καρδιακή της λειτουργία είναι καλή.


Η Φωτεινή Πιπιλή την προηγούμενη εβδομάδα εκδήλωσε ήπιο εγκεφαλικό επεισόδιο το οποίο αντιμετωπίσθηκε με απόλυτη επιτυχία στον Ευαγγελισμό και η πορεία της υγείας της εξελίχθηκε ομαλά.


Η ίδια είναι σε καλή γενική κατάσταση και αντιμετωπίζει με ηρεμία το προβλημα υγείας της ακολουθώντας της συμβουλές των γιατρών της.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»