Μήνυμα στον Έλληνα πρωθυπουργό έστειλε πριν από λίγο η καγκελάριος της Γερμανίας κλείνοντας τις εργασίες της G7.
«Η Ελλάδα θέλω να παραμείνει στη ζώη του ευρώ, αλλά όλα εξαρτώνται από το εάν η χώρα θα υλοποιήσει τις μεταρρυθμίσεις», ανέφερε σε νέες δηλώσεις η γερμανίδα καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ.