Thumbnail
Εκδόθηκαν σήμερα Πέμπτη οι τελικοί πίνακες κατάταξης των εργαζομένων στα οχτώ Πανεπιστήμια που έχουν επιλεγεί για την εφαρμογή του μέτρου της διαθεσιμότητας.

Το ΑΣΕΠ παρέλαβε τους πίνακες από το Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο και τους ανάρτησε στην ιστοσελίδα του. Σε αυτούς υπάρχει η κατάταξη του διοικητικού προσωπικού κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, ανά κατηγορία, κλάδο ή/και ειδικότητα.

Πρόκειται για τους διοικητικούς υπαλλήλους των Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Πανεπιστημίου Πατρών, Πανεπιστημίου Κρήτης, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

 
Δείτε τις λίστες εδώ.
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zaxaraki
Ζαχαράκη: «Μέσα στο καλοκαίρι θα γίνουν 10.000 νέοι διορισμοί με ιδιαίτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, με δίκαιη κατανομή»
Aύριο στις 11:00 π.μ., θα πραγματοποιηθούν τα επίσημα εγκαίνια του νέου Δημοτικού Σχολείου της Νέας Μανωλάδας,  παρουσία της Υπουργού Παιδείας...
Ζαχαράκη: «Μέσα στο καλοκαίρι θα γίνουν 10.000 νέοι διορισμοί με ιδιαίτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, με δίκαιη κατανομή»
panepistimio-patron
Πανεπιστήμιο Πατρών: Ίδρυση του πρώτου Σινο-Ελληνικού Ινστιτούτου Διδασκαλίας, σε συνεργασία με το Fujian University of Technology, Fuzhou
Το Πανεπιστήμιο Πατρών εκπροσώπησαν ο Πρύτανης κ. Χρήστος Μπούρας και ο Αντιπρύτανης Στρατηγικής Διεθνοποίησης και Εξωστρέφειας κ. Διονύσιος...
Πανεπιστήμιο Πατρών: Ίδρυση του πρώτου Σινο-Ελληνικού Ινστιτούτου Διδασκαλίας, σε συνεργασία με το Fujian University of Technology, Fuzhou