Οι διοικητικοί υπάλληλοι στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο αποφάσισαν νέα απεργία έως τις 18 Νοεμβρίου ενώ παράλληλα κάποια τμήματα του ΕΜΠ βρίσκονται υπό κατάληψη με αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων των φοιτητών.
Ο απεργιακός αγώνας των διοικητικών υπαλλήλων έχει ήδη συμπληρώσει τις 19 εβδομάδες.