Thumbnail
Σε ποιον αναγνωρίζεις ότι μπορεί να σταθεί απέναντί σου «επί προσωπικού» είναι μια πολύ σοβαρή επιλογή που χαρακτηρίζει, τελικά, εσένα τον ίδιο. Περιπτώσεις, δε, όπως του συγκεκριμένου (ιδού ένα δείγμα)

Ρωτούν πολλοί φίλοι αναγνώστες αν προτίθεμαι να ασχοληθώ «επί προσωπικού» με τον Αδ. Γεωργιάδη και με την απάντησή του στο προχτεσινό δημοσιογραφικό μου σχόλιο - που αφορούσε στον υπουργό Γεωργιάδη.Απαντώ: Με τον πολιτικό Γεωργιάδη θα ασχολούμαστε (επί… δημοσιογραφικού)  μέχρι τελικής πτώσης (των «Γεωργιάδηδων»). Με τον Γεωργιάδη (σκέτο) – και μάλιστα «επί προσωπικού» - ποτέ.

Και εξηγούμαι:

Σε ποιον αναγνωρίζεις ότι μπορεί να σταθεί απέναντί σου «επί προσωπικού» είναι μια πολύ σοβαρή επιλογή που χαρακτηρίζει, τελικά, εσένα τον ίδιο. Περιπτώσεις, δε, όπως του συγκεκριμένου (ιδού ένα δείγμα)

μόνον κάποιος εντελώς άδειος από αυτοσεβασμό θα επέτρεπε (αν είναι δυνατόν!) να τον απασχολήσουν ποτέ «επί προσωπικού». 

enikos.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
daskala
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση
Καταγγελία για παραπομπή σε πειθαρχικό κατά την άδεια κύησης
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση