Thumbnail
Γράμμα μιας νεοεισερχόμενης φοιτήτριας στο ΕΜΠ στους συμφοιτητές της

Πότε ανοίγουμε; Ξέρεις τίποτα; Άρχισαν οι εγγραφές Λάθος αγωνία.Μάλλον έχουμεμπερδευτεί. Έχουμε μπερδευτεί μες στην υποκρισία μας.

Έκλεισε το ΕΜΠ και ξαφνικά όλοιενδιαφέρθηκαν για τις εγγραφές μας.Σε αυτή την αγωνία μας «προσφέρθηκε» να μας βοηθήσειο Υπουργός Παιδείας, υποχρεώνοντας τα πανεπιστήμια να αρχίσουν να μας εγγράφουν κανονικά.  Δεν ξέρω αν έχουμε καταλάβει ότι αν ανοίξουν τα πανεπιστήμια θα κερδίσουμε κάποιες μέρες ,  αλλά θα χάσουμε τη μάχη. Θα συμβιβαστούμε με μία ανώτατη εκπαίδευση πνιγμένη στηνανεπάρκεια και τις μεσοβέζικες λύσεις . Δύο από τα καλύτερα πανεπιστήμια της χώρας το ΕΜΠκαι το ΕΚΠΑ έχουν αναστείλει τις εγγραφές των πρωτοετών και οι «συνειδητοποιημένοι»  φοιτητές εναντιωνόμαστε στις απεργίες τους; Εναντιωνόμαστε φοβούμενοι μήπως χαθούν οικόποι μας; Και αναρωτιέμαι: οι 18χρονοι πολίτες του 2013,

πώς γίνεται να σκεφτόμαστε τόσοκοντόφθαλμα; Ποιοι έκλεισαν το Ε.Μ.Π.αλήθεια; Γιατί «βιαζόμαστε» να γραφούμε σε ένα Ίδρυμα, που αν χάσει τη μάχη, θα είναι ανίκανο να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες μας, δε θαμπορεί να είναι πια το περίφημο ίδρυμα που είχαμε στο νου μας, όταν το τοποθετήσαμε στηνκορυφή του μηχανογραφικού μας; Έτσι απλά γραφόμαστε, αποδεχόμενοι την απόλυσηεκατοντάδων εργαζομένων, συν‐υπογράφουμε την οικονομική τους εξαθλίωση, όταν πολλο ίαπό εμάς ήδη τη βιώνουμε στο συγγενικό μας περιβάλλον; Γραφόμαστε και αποδεχόμαστε τηνδικτατορική τακτική της απεργοσπασίας; Γιατί αυτό συμβαίνει όταν ο υπουργός απειλεί τουςπρυτάνεις να «ανοίξουν» τα πανεπιστήμια, καταπατώντας το δικαίωμα των εργαζομένων στηναπεργία. Συνυπογράφουμε έτσι στη διαφθορά, γινόμαστε μέτοχοι αυτής, με αντάλλαγμα τι; ένακενό πτυχίο. Υποθηκεύουμε όχι μόνο το μέλλον μας αλλά και το μέλλον της κοινωνίας μας. Μόλιςγίναμε και επίσημα πολίτες και ήδη σκύβουμε το κεφάλι; Σκύβουμε το κεφάλι σε μία μίζερηπαιδεία και μία απάνθρωπη και αντιδημοκρατική κοινωνία; Αν δεν πούμε εμείς όχι, ποιος θα πει;  Ευτυχώς οι άνθρωποι που απεργούν, μας σκέφτονται. Μόνο αυτοί μας σκέφτονται. Σκέφτονταιότι δεν πρέπει να μας υποδεχτούν σε ένα Μετσόβιο Πολυτεχνείο που θα λυγίσει σύντομα. Ας συνειδητοποιήσουμε και μεις τον πραγματικό κίνδυνο. Ας ξεφύγουμε από την πεπατημένη
.
ΔΕΝ πιέζουμε να εγγραφούμε.
 
ΔΕΝ κινδυνεύουμε να χάσουμε τη θέση μας και ΔΕ θα μας κάνουν ναπιέσουμε τους ανθρώπους που αγωνίζονται
 
ΔΕΝ υποκύπτουμε σε ένα κράτος που δεν μαςυπολογίζει ούτε ως φοιτητές ούτε ως εργαζομένους.
 
  Ήρθε η ώρα να κλείσουμε και εμείς το Πολυτεχνείο, γιατί μόνο τότε θα ανοίξει πραγματικά
 
Χ.Κ.
 
Αναδημοσίευση από http://o-dromos.blogspot.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος ή εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα: Με μία κίνηση παίρνεις Voucher 750€

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pada
ΤΕΕ: Αναγνωρίζεται η ισοτιμία των τίτλων σπουδών των αποφοίτων Πολυτεχνικής Σχολής ΠΑΔΑ
Οι απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής αποκτούν δικαίωμα εγγραφής ως μέλη του ΤΕΕ, εφόσον περάσουν τις εξετάσεις για την απόδοση της Άδειας...
ΤΕΕ: Αναγνωρίζεται η ισοτιμία των τίτλων σπουδών των αποφοίτων Πολυτεχνικής Σχολής ΠΑΔΑ
ΜΑΡΘΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Για έναν συνάδελφο που έφυγε νωρίς
«Πάει καιρός, όμως, που - κι ανάμεσα σ’ αυτούς ακόμα, μοναχά σ’ έναν απ’ τους χίλιους - υποπτεύομαι την ύπαρξη ενός φευγαλέου συστατικού που δεν ξέρω...
Για έναν συνάδελφο που έφυγε νωρίς
nestle_.jpg
Nestlé: 11 νέες θέσεις εργασίας με δυνατότητα υβριδικής απασχόλησης – Ποιες ειδικότητες ζητούνται
Η Nestlé ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της στην Ελλάδα με 11 θέσεις εργασίας, ορισμένες εκ των οποίων προσφέρουν και ευελιξία μέσω υβριδικού...
Nestlé: 11 νέες θέσεις εργασίας με δυνατότητα υβριδικής απασχόλησης – Ποιες ειδικότητες ζητούνται
ekpaideytikos
Στο ΣτΕ η υπόθεση εκπαιδευτικού που δεν επέδειξε αρνητικό διαγνωστικό τεστ για κορωνοϊό COVID-19
Τι εξετάζεται για την πειθαρχική ποινή και την περικοπή αποδοχών του εκπαιδευτικού - Προδικαστικό ερώτημα στο Συμβούλιο της Επικρατείας με πλαίσιο...
Στο ΣτΕ η υπόθεση εκπαιδευτικού που δεν επέδειξε αρνητικό διαγνωστικό τεστ για κορωνοϊό COVID-19