Χωρίς ρεύμα βρίσκεται η Σαντορίνη από το μεσημέρι της Τρίτης, μετά από έκρηξη σε γεννήτρια στο εργοστάσιο της ΔΕΗ. Η έκρηξη είχε σαν αποτέλεσμα να προκληθεί πυρκαγιά, η οποία κατέστρεψε και δεύτερη γεννήτρια.
Στο Βήμα 99,5 ο δήμαρχος Θήρας είπε οτι θα ξεκινήσει από το απόγευμα η εκ περιτροπής παροχή ρεύματος, ανά περιοχή.
Όπως αναφέρει και το in.gr, αναμένεται να φτάσει στο νησί πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού μεταφέροντας γεννήτριες και προσωπικό για την αποκατάσταση των ζημιών.