δικαστήρια
Τα οριστικά αποτελέσματα για την εισαγωγή 311 εκπαιδευόμενων γραμματέων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών

Δημοσιεύθηκαν τα αποτελέσματα της κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης του γραπτού διαγωνισμού της Εθνικής Σχολής Δικαστικών Λειτουργών (ΕΣΔΙ) για 311 προσλήψεις στα δικαστήρια.

Τα οριστικά αποτελέσματα αφορούν μόνο την κατηγορία Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ), όπου έχει ολοκληρωθεί τόσο η γραπτή όσο και η προφορική εξέταση των υποψηφίων. 

Στις υπόλοιπες δύο κατηγορίες Πανεπιστημιακής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι προφορικές εξετάσεις συνεχίζονται έως τις 20 και τις 8 Ιουνίου, αντίστοιχα. Τα αποτελέσματα για τους υποψήφιους ΠΕ και ΔΕ αναμένονται αφού ολοκληρωθεί η προφορική εξέταση όλων των υποψηφίων. 

Οι 311 επιτυχόντες του διαγωνισμού πρόκειται να αναλάβουν θέσεις εκπαιδευόμενων Γραμματέων στους ακόλουθους φορείς:

  • Συμβούλιο της Επικρατείας
  • Πολιτικά και Ποινικά Δικαστήρια
  • Εισαγγελίες
  • Τακτικά Διοικ

 

Δείτε τα οριστικά αποτελέσματα της κατηγορίας ΤΕ, πατώντας ΕΔΩ

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia