ΔΕΗ 3/2022: Τα προσωρινά αποτελέσματα ΔΕ για τις μόνιμες προσλήψεις
Μέχρι πότε μπορείτε να κάνετε ένσταση

Αναρτήθηκαν από την ΔΕΗ τα προσωρινά αποτελέσματα της προκήρυξης 3/2022 για την κατηγορία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους υποψηφίους της προκήρυξης 3/2022 για την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων κατάταξης κατάταξης, προσληπτέων και απορριπτέων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) για τις ειδικότητες απασχόλησης των Διοικητικοοικονομικών ΔΕ (κωδικοί θέσεων 701-702).

Για την ανάρτηση των λοιπών πινάκων καλούμενων σε συνέντευξη, προσωρινών πινάκων κατάταξης, προσληπτέων και απορριπτέων της Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (κωδικοί θέσεων 501-506), η Εταιρεία θα ενημερώσει τους υποψηφίους με την έκδοση νεότερου Δελτίου Τύπου.

Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022 στη διεύθυνση https://hiringnow.dei.gr.

Τα αποτελέσματα:

ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ Κωδ. Θέσης: 701
ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ Κωδ. Θέσης: 702
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»