ασεπ
Νέες καταληκτικές ημερομηνίες προθεσμιών που εκκρεμούσαν λόγω της προεκλογικής περιόδου

Μετά την ορκωμοσία της νέας Κυβέρνησης και τη λήξη της αναστολής των διαδικασιών προσλήψεων λόγω προεκλογικής περιόδου, συνεχίζονται κανονικά οι διαδικασίες πρόσληψης προσωπικού από φορείς  της παρ. 1 του άρθρου 14 του Ν. 2190/1994.

Ως εκ τούτου, οι προθεσμίες υποβολής αιτήσεων συμμετοχής και ενστάσεων κατά των πινάκων κατάταξης, στο πλαίσιο διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού, οι οποίες είχαν ξεκινήσει πριν από την 11η Ιουνίου 2019 και ανεστάλησαν, συνεχίζονται κανονικά και μέχρι τη συμπλήρωση του κατά περίπτωση εναπομείναντος χρονικού διαστήματος.

Κατ’ εφαρμογή των ανωτέρω :

1.    Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων υποψηφίων της κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στην Προκήρυξη  του ΑΣΕΠ 2Κ/2019 (ΦΕΚ 7/28-3-20198/3-4-2019 και 15/2-5-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ),  η οποία αφορά την πλήρωση χιλίων εκατό δεκαέξι (1.116) θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης σε Φορείς του Υπουργείου Υγείας (Βλ. σχετικό Δελτίο Τύπου της 3ης Ιουνίου 2019), επαναπροσδιοριζόμενη κατά τα ανωτέρω, αρχίζει στις 10 Ιουλίου 2019 ημέρα Τετάρτη και λήγει τη 16η Ιουλίου 2019ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00.

2.    Ενστάσεις επί των νέων προσωρινών πινάκων απορριπτέων, κατάταξης και διοριστέων υποψηφίων για την πλήρωση εξήντα τριών (63) θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, από τον πίνακα επιλαχόντων της Προκήρυξης 13Κ/2017 (ΦΕΚ 33/19-10-2017 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), οι οποίοι είχαν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ στις 7-6-2019 (Βλ. σχετικό Δελτίο Τύπου της 7ης Ιουνίου 2019), υποβάλλονται έως και την πάροδο της 17ης Ιουλίου, ημέρας Τετάρτης.

Περαιτέρω, επισημαίνονται και τα ακόλουθα:

1.    Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων υποψηφιότητας στο πλαίσιο της υπ’ αριθ. 3ΕΣ/2019 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (αριθ. πρωτ. 22452/Δ1/7906/17-5-2019) της Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την πλήρωση της θέσης του/της Διοικητή/τριας του Οργανισμού  Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 8-11 & 13 του Ν.4369/2016 (ΦΕΚ 33/τ.Α΄/27-2-2016), όπως ισχύει (Βλ. σχετική Ανακοίνωση της 20ης Μαΐου 2019), αρχίζει στις 10 Ιουλίου 2019 ημέρα Τετάρτη και λήγει την 11η Ιουλίου 2019ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:00.

2.    Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων υποψηφιότητας στο πλαίσιο της υπ’ αριθ. 4ΕΣ/2019 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (αριθ. πρωτ. 23171/Δ1/8099/22-5-2019) της Αναπληρώτριας Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την πλήρωση της θέσης του Διοικητή και Προέδρου του Δ.Σ. του Κέντρου Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών (Κ.Ε.Α.Τ.), σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 8-11 & 13 του Ν.4369/2016 (ΦΕΚ 33/τ.Α΄/27-2-2016), όπως ισχύει (Βλ. σχετική Ανακοίνωση της 27ης Μαΐου 2019), αρχίζει στις 10 Ιουλίου 2019 ημέρα Τετάρτη και λήγει την 18η Ιουλίου 2019ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:00.

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

750 ευρώ έκτακτο επίδομα σε 170.000 εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα και άνεργους - ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΕΔΩ

ΑΣΕΠ 3Κ/2025: 450 Διορισμοί στο Υπ.Πολιτισμού ΧΩΡΙΣ πτυχίο - Αιτήσεις εδώ

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΥΜΑΘ: Διευρυμένες συσκέψεις με τους Πρυτάνεις των ΑΕΙ Μακεδονίας και Θράκης
Θέμα της σύσκεψης είναι η σύνδεση των AEI με την παραγωγική διαδικασία και την αγορά εργασίας και ο εντοπισμός των ερευνητικών πεδίων των...
ΥΜΑΘ: Διευρυμένες συσκέψεις με τους Πρυτάνεις των ΑΕΙ Μακεδονίας και Θράκης
texniti noimosini
Δυστοπική εικόνα σχολείου από το …σημερινό μέλλον
Με δεδομένη την άκριτη και χωρίς κριτική θεώρηση υιοθέτηση κάθε τεχνολογικής δυνατότητας, η παρουσιαζόμενη ανατρεπτική σύλληψη του σχολείου, της...
Δυστοπική εικόνα σχολείου από το …σημερινό μέλλον