Thumbnail
ΑΣΕΠ

Το ΑΣΕΠ ανακοίνωσε οτι στο πλαίσιο της Προκήρυξης 1Γ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 5/18-3-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για την πλήρωση, με γραπτό διαγωνισμόεξήντα (60) θέσεων τακτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Τράπεζα της Ελλάδος, υποβλήθηκαν συνολικά 6.253 αιτήσεις.

Αυτο σημαίνει οτι οι πιθανότητες πρόσληψης είναι ένας προς 104,21 υποψήφιους. Βέβαια μετά την επεξεργασία αιτήσεων υπάρχει πιθανότητα να μειωθεί ο αριθμός των ατόμων που θα συμμετάσχουν στο γραπτό διαγωνισμό καθώς δεν θα έχουν καταθέσει όλοι σωστά τα δικαιολογητικά τους. Τα αποτελέσματα της προκήρυξης αναμένεται να ανακοινωθούν στις αρχές Ιουνίου.

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

750 ευρώ έκτακτο επίδομα σε 170.000 εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα και άνεργους - ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΕΔΩ

ΑΣΕΠ 3Κ/2025: 450 Διορισμοί στο Υπ.Πολιτισμού ΧΩΡΙΣ πτυχίο - Αιτήσεις εδώ

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μετασχηματιστεί σε Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανικών και θα υπαχθεί στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ. Το νέο Τμήμα θα περιλαμβάνει...
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
οπεκεπε
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Οι εκτάσεις τους φαίνονται δηλωμένες από άτομα που μένουν στην Κρήτη και Λήμνο
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Κυριάκος Αναστασιάδης
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
Οι προτάσεις που κατέθεσε στην 109η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό