Thumbnail
Υποτροφίες

Το πρόγραμμα VRIκα! είναι το πρόγραμμα υποτροφιών που προσφέρει η Πρεσβεία της Γαλλίας στην Ελλάδα. Από το 2004, έχει δώσει την ευκαιρία σε περισσότερους από 140 Έλληνες φοιτητές να συνεχίσουν τις σπουδές τους στη Γαλλία σε πανεπιστημιακά ιδρύματα αριστείας.

Το πρόγραμμα καταρτίζεται σε συνεργασία με πολλούς Έλληνες και Γάλλους εταίρους : επιχειρήσεις, κοινωφελή ιδρύματα, ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης, ερευνητικά ιδρύματα κ.ά.

Το πρόγραμμα VRIκα! παρέχει υποτροφίες σε Έλληνες φοιτητές οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει τετραετές πρόγραμμα σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα (“πτυχίο”) και επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στη Γαλλία. Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει σε συνάρτηση με τις άριστες επιδόσεις τους, τη συνοχή που παρουσιάζουν τα σχέδιά τους και τα κίνητρά τους.
 
Προσφέρονται διαφορετικοί τύποι υποτροφιών :

- υποτροφίες της Γαλλικής Πρεσβείας, για προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών 2ου επιπέδου (Μaster 2), σε όλα τα επιστημονικά πεδία, οι οποίες περιλαμβάνουν, στους υποψηφίους που θα επιλεγούν, ένα μηνιαίο επίδομα και την ιδιότητα του υποτρόφου της γαλλικής κυβέρνησης και τις παροχές που προβλέπονται για τους δικαιούχους, ιδιαίτερα όσον αφορά τη στέγαση και τις παροχές κοινωνικής ασφάλισης.
- υποτροφίες που χορηγούνται από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις οι οποίες προσφέρουν ένα μηνιαίο επίδομα στους υποψηφίους που επιλέγουν.
- υποτροφίες από συνεργαζόμενα γαλλικά ιδρύματα. Χορηγούνται για προγράμματα σπουδών που αφορούν συγκεκριμένους τομείς ή/και συγκεκριμένα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης. Οι υποτροφίες μπορεί, κατά περίπτωση, να περιλαμβάνουν μηνιαία επιχορήγηση ή/και μείωση των διδάκτρων.

Η αίτηση για υποτροφία πραγματοποιείται παράλληλα με την αίτηση στα ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης. Η αίτηση υποτροφίας VRIκα μπορεί να κατατεθεί πριν από την αποδοχή φοίτησης στο γαλλικό ΑΕΙ.
 
Τί λένε παλαιοί υπότροφοι :
« Το VRIκα δεν είναι απλά ένα πρόγραμμα υποτροφιών : συνοδεύεται από σημαντική υποστήριξη, γεγονός που επιτρέπει στο φοιτητή να αισθανθεί σαν στο σπίτι του από την πρώτη στιγμή. »
« Το πρόγραμμα VRIκα έδωσε απίστευτη ώθηση στην καριέρα μου. »
« Η παραμονή μου στη Γαλλία ήταν η πιο πλούσια εμπειρία εξέλιξης στην έως τώρα ακαδημαϊκή μου πορεία ! »
« Πιστεύω ότι κάθε Έλληνας που στοχεύει σοβαρά σε μια καριέρα με ευρωπαϊκό προσανατολισμό πρέπει να υποβάλλει υποψηφιότητα. »
« Το πρόγραμμα VRIκα μου επέτρεψε να μπορώ να επικεντρωθώ 100% στις σπουδές μου, προσφέροντάς μου παράλληλα ένα άνετο επίπεδο διαβίωσης. »

Για κατάθεση υποψηφιότητας πατήστε εδώ

Πηγή: newsedu.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»