Ημερίδα Ιστορίας από τα Αρσάκεια Σχολεία και το ΕΚΠΑ
«Η αξιοποίηση των πηγών στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας», η οποία θα πραγματοποιηθεί στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020, ώρα 8.30-15.30

Η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία και το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών συνδιοργανώνουν Ημερίδα με θέμα «Η αξιοποίηση των πηγών στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας», η οποία θα πραγματοποιηθεί στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020, ώρα 8.30-15.30, με ελεύθερη συμμετοχή για τους εκπαιδευτικούς δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων, φοιτητές, ερευνητές και κάθε ενδιαφερόμενο.

Σκοπός της ημερίδας είναι να αναδειχθούν η σημασία και οι δυνατότητες προσέγγισης της ιστορικής γνώσης μέσα από ποικίλες πηγές, προκειμένου η διδασκαλία τοθ μαθήματος της Ιστορίας να ενδυναμωθεί ως προς το επιστημονικό της υπόβαθρο.

Στόχοι της ημερίδας είναι οι εκπαιδευτικοί:

Α. Να έλθουν σε επαφή με τους τρέχοντες προβληματισμούς και τις νέες κατευθύνσεις της Ιστορίας.

Β. Να γνωρίσουν πώς η διδασκαλία της Ιστορίας μέσα από την προσέγγιση των πηγών, πρωτογενών και δευτερογενών, υπηρετεί την ανάγκη καλλιέργειας του κριτικού γραμματισμού στους μαθητές.

Για το πρόγραμμα, στοιχεία για τους ομιλητές και τη δήλωση συμμετοχής: https://piges.arsakeio.gr/

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

Για το ενδεχόμενο προκήρυξης όλων των θέσεων σε όλα τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Για το ενδεχόμενο προκήρυξης όλων των θέσεων σε όλα τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Παρέμβαση της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΠΕ) για τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Για το ενδεχόμενο προκήρυξης όλων των θέσεων σε όλα τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μαθητικές καταλήψεις: Ένα περιοδικό φαινόμενο – «αγκάθι» στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας
Μαθητικές καταλήψεις: Ένα περιοδικό φαινόμενο – «αγκάθι» στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας
Άρθρο άποψης του εκπαιδευτικού Παντελή Γαλίτη
Μαθητικές καταλήψεις: Ένα περιοδικό φαινόμενο – «αγκάθι» στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας