Νέο Σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή: Ανίχνευση, Διαφοροδιάγνωση, Παρέμβαση
Νέο εξ αποστάσεως σεμινάριο που αφορά την Ειδική Αγωγή και μοριοδοτεί μόνιμους, αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς - ΝΕΑ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα "Ειδική Αγωγή: Ανίχνευση, Διαφοροδιάγνωση και Παρέμβαση" των προγραμμάτων δια βίου μάθησης, (με επιστημονικά υπεύθυνη την καθηγήτρια Χ.Βιτσιλάκη) υλοποιείται στο πλαίσιο του ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και μοριοδοτεί για προσλήψεις - διορισμούς εκπαιδευτικών. Πληρεί όλες τις προϋποθέσεις με βάση την τρέχουσα νομοθεσία που αφορούν την μοριοδότηση.

Το μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΔΕΝ ΕΧΕΙ καθόλου υποχρεωτικές παρακολουθήσεις. Μπορείτε εσείς να διαβάζετε όποτε θέλετε με βάση τις θεματικές και διδακτικές ενότητες

Στο τέλος λαμβάνεται πιστοποιητικό επιμόρφωσης με την ΣΦΡΑΓΙΔΑ του Πανεπιστημίου Αιγαίου το οποίο μοριοροδοτεί για προσλήψεις - διορισμούς με 2 μόρια.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 

Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες ενδιαφερομένων:

- Σε όσους εντάσσονται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης ή θέλουν να ενταχθούν
-  Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες
- Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων
- Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων οι οποίοι ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν θέσεις διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης (διευθυντές σχολικών μονάδων, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές Εκπαίδευσης, κλπ) ή εργάζονται ήδη σε  αυτές τις θέσεις.
- Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού
- Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
- Σε όσους θέλουν να εξειδικευτούν στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, στις μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές, στην διαταραχή αυτιστικού φάσματος, στα προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών και παιδιών, στο ΔΕΠ-Υ, στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών, στη διαχείριση παιδιών ειδικών ομάδων στη σχολική τάξη, στη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών, στην αντιμετώπιση διαταραχών επικοινωνίας κ.α.
-  Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ και άλλα πμσ στις επιστήμες της αγωγής
- Σε όσους εντάσσονται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης  ή θέλουν να ενταχθούν

pan_aigaioy


Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ) (ή συμπεριληπτική εκπαίδευση) αποτελεί επιστημονικό πεδίο αιχμής, με μεγάλο εύρος και σημαντική ζήτηση ως γνωστική περιοχή εξειδίκευσης στην Ελλάδα αλλά και τον διεθνή χώρο. Αντιπροσωπεύει ένα υπερβολικά σύνθετο κοινωνικό, φιλοσοφικό, εννοιολογικό και διδακτικό σύστημα τεχνικών και προσεγγίσεων, που στοχεύει στην εκπαιδευτική και ψυχολογική στήριξη όλων των παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.). Στόχος του προγράμματος είναι η εμβάθυνση και η εξειδίκευση: (1) σε σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές ανίχνευσης, διαφοροδιάγνωσης (με βάση το ICD-10 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας) και παρέμβασης στις κυριότερες μορφές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, (2) σε διαδικασίες τροποποίησης ή προσαρμογής των μεθόδων διδασκαλίας και παρέμβασης στις μοναδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του/της μαθητή/τριας, καθώς και (3) σε πρακτικές παρέμβασης σε όλες τις εκφάνσεις των δυσκολιών (πρόληψη, θεραπεία, αντιστάθμιση).

Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι εστιάζει στο παιδί και ενήλικα με ε.ε.α./α. σε επίπεδο ανίχνευσης/εντοπισμού, διαφοροδιάγνωσης και αντιμετώπισης των ειδικών και μοναδικών χαρακτηριστικών που εμφανίζει, με βάση τις σύγχρονες τάσεις της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Αξίζει να επισημανθεί ότι η έδρα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης τοποθετείται στις «ανθρώπινες σχέσεις» και προάγει αφενός την αξία του ατόμου ως ύπαρξη και όχι ως επίδοση, και αφετέρου, προάγει τον σεβασμό στη διαφορετικότητα του ατόμου την υποστήριξη όλων των μαθητών/τριών, την εργασία με τους/τις άλλους/ες και την προσωπική επαγγελματική εξέλιξη.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

Να γνωρίζει βασικές έννοιες, όπως ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ), συμπεριληπτική εκπαίδευση, άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.), ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση.
Να ενστερνιστεί τις σύγχρονες αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
Να αποκτήσει γνώσεις και εργαλεία ανίχνευσης, διαφοροδιάγνωσης και αντιμετώπισης με βάση τις αρχές της συμπερίληψης.

Να κατέχει γνώσεις που αφορούν στις κυριότερες διαταραχές: Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές λόγου και ομιλίας, Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές κινητικής λειτουργίας και μεικτές διαταραχές (λόγου και κίνησης), Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Δυσλεξία, δυσγραφία και δυσαναγνωσία, Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ) [ή Διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)], Νοητική καθυστέρηση, Χαρισματικότητα, Γενετικά σύνδρομα, Κινητική αναπηρία/Εγκεφαλική παράλυση, ΔΕΠΥ, Διαταραχές διαγωγής, Mεικτή διαταραχή διαγωγής και συναισθήματος, Διαταραχές συναισθήματος:

Διαταραχή άγχους αποχωρισμού, φοβικού άγχους και κοινωνικού άγχους, Διαταραχές κοινωνικής λειτουργικότητας: Εκλεκτική αλαλία και διαταραχή προσκόλλησης, Διαταραχές της όρασης και Παθήσεις του ωτός

Να κατέχει βασικές αρχές παρέμβασης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μέσα από μία πολυεστιακή προσέγγιση (ρόλος της οικογένειας, του σύγχρονου συμπεριληπτικού ψηφιακού σχολείου, κατάρτισης εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων).
Να εξοικειωθεί με τις βασικές συμπεριληπτικές πρακτικές με έμφαση σε μοντέλα συνδιδασκαλίας και στη διαμόρφωση του φυσικού περιβάλλοντος.
Να εστιάσει στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως μέσο προώθησης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

Μοριοδότηση

Το πρόγραμμα μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:

-> 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
-> 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
-> Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ( Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58 )
-> 0,5 Μόρια στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης (Nόμος 4547 (ΦΕΚ Α’ 102/12.06.2018 , Άρθρο  24,περίπτωση ββ και άρθρο 21, α)
- 0,5 Μόρια σε υποψήφιους Διευθυντές  (Nόμος 4547 (ΦΕΚ Α’ 102/12.06.2018 , Άρθρο 24,περίπτωση ββ και άρθρο 21, α)

Νέα Δίδακτρα

- Κανονικό κόστος: Από 650 στα 590 ευρώ
- Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί (5 πρώτοι): Από 455 στα 395 ευρώ
- Διορισμένοι - μόνιμοι εκπαιδευτικοί: από 585 στα 525 ευρώ
- Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές: από 585  525 ευρώ
- ΑμΕΑ: Από 550 στα 490 ευρώ
- Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: Από 550 στα 490 ευρώ
-Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: Από 585 στα 525 ευρώ
- Εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου και του GoLearn: Από 585 στα 525 ευρώ
- Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: Από 585 στα  525 ευρώ
- Εγγραφή έως 20 ημέρες πριν την έναρξη του προγράμματος: Από 585 στα 525  ευρώ
- Ομαδική εγγραφή (άνω των δύο ατόμων): από 520 στα 460 ευρώ

*Τα νέα δίδακτρα ισχύουν από τους κύκλους του Μαΐου και μετά


Μέθοδος: Πλήρως Εξ αποστάσεως και ασύγχρονα

Ξεκινάει στις 25 Μαΐου
Αιτήσεις έως 3 Ιουνίου

ΔΗΛΩΣΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ)


 

 

σχετικά άρθρα

«Σύνδεσμος Σχολαρχών και ΟΕΦΕ οι μοναδικοί συμπαραστάτες της υπουργού Παιδείας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων»
«Σύνδεσμος Σχολαρχών και ΟΕΦΕ οι μοναδικοί συμπαραστάτες της υπουργού Παιδείας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων»
Ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ
«Σύνδεσμος Σχολαρχών και ΟΕΦΕ οι μοναδικοί συμπαραστάτες της υπουργού Παιδείας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων»
Τα ξενόγλωσσα προγράμματα αναιρούν την ακαδημαϊκή φιλοσοφία του πανεπιστημίου
Τα ξενόγλωσσα προγράμματα αναιρούν την ακαδημαϊκή φιλοσοφία του πανεπιστημίου
Η κ. Κεραμέως υιοθετεί πλήρως τη λογική της κ. Διαμαντοπούλου και, με την ίδρυση των ΞΠΣ, διαγράφει μια πορεία παράκαμψης του άρθρου 16 και τη...
Τα ξενόγλωσσα προγράμματα αναιρούν την ακαδημαϊκή φιλοσοφία του πανεπιστημίου