φωτιά
Ο 25χρονος ολοκλήρωσε την απολογία του μετά από τέσσερις ώρες, ενώ στη συνέχεια κατέθεσε ο 21χρονος φίλος του

Ο 25χρονος και ο 21χρονος που κατηγορούνται για εμπρησμό από πρόθεση και κατά συναυτουργία στο Γηροκομείο Πατρών οδηγήθηκαν στη φυλακή, μετά τη σύμφωνη γνώμη του ανακριτή και του εισαγγελέα.

Ο 25χρονος ολοκλήρωσε την απολογία του μετά από τέσσερις ώρες, ενώ στη συνέχεια κατέθεσε ο 21χρονος φίλος του.

Ο 25χρονος είχε συλληφθεί την περασμένη Τετάρτη, καθώς φέρεται να προκάλεσε τη φωτιά, ενώ ο 21χρονος, που φέρεται να ήταν οδηγός της μηχανής, εμφανίστηκε αρχικά ως μάρτυρας στο Δικαστικό Μέγαρο Πατρών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστήμιο πατρών τεχνητή Νοημοσύνη
Παν.Πατρών: Το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό A.Ι. για δασκάλους στην Ελλάδα
Ημερομηνία ορόσημο η 25η Αυγούστου για την Πανελλαδική Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση σε όλη την Ελλάδα στην Τεχνητή Νοημοσύνη για χιλιάδες εκπαιδευτικούς...
Παν.Πατρών: Το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό A.Ι. για δασκάλους στην Ελλάδα
tsoulias2.jpg
Ουρανός: Από την αστικοποίηση στην εικονική πραγματικότητα
Μετά ήλθαν η τηλεόραση και το διαδίκτυο, η εικονική πραγματικότητα και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και περιορίσαμε ακόμα περισσότερο το φυσικό χώρο...
Ουρανός: Από την αστικοποίηση στην εικονική πραγματικότητα
kathigitis mathimatika pinakas kimolia mathites taxi sxoleio
Ένωση Οικονομολόγων: Αβεβαιότητα για την επαναφορά των Οικονομικών μαθημάτων στα σχολεία
Πρόσκληση για τη διαμόρφωση Εθνικής Στρατηγικής για τα Οικονομικά μαθήματα
Ένωση Οικονομολόγων: Αβεβαιότητα για την επαναφορά των Οικονομικών μαθημάτων στα σχολεία