PAIDEIAS
Πρόγραμμα συνεντεύξεων υποψήφιων εκπαιδευτικών για τις Σχολές Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών (Σ.Μ.Υ.Κ.), για το εκπαιδευτικό έτος 2024-2025

Σε συνέχεια της υπό στοιχεία 122037/Θ2/17-10-2024 συμπληρωματικής προκήρυξης για τον καθορισμό της διαδικασίας επιλογής διδακτικού προσωπικού στις Σχολές Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών (Σ.Μ.Υ.Κ.) του Ν.4823/2021 (Α΄136), σας γνωρίζουμε ότι οι συνεντεύξεις των υποψηφίων θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα στον ακόλουθο πίνακα, στην αίθουσα 3029, στον 3ο όροφο, στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι), την Τρίτη 12/11/2024.

Υπενθυμίζεται ότι, οι υποψήφιοι μπορούν να αιτηθούν την εξ αποστάσεως διεξαγωγή της συνέντευξής τους μέχρι το Σάββατο 9/11/2024 και ώρα 12:15 μ.μ., εγγράφως και τεκμηριωμένα προς το Ε.Σ.Ε.Ε., στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]  ([email protected])

sinenteukseis

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vape
Έρευνα-σοκ για τα ηλεκτρονικά τσιγάρα: πιο μολυσμένα κι από καπάκι τουαλέτας
Μια νέα μικροβιολογική μελέτη από το εργαστήριο BioLabTests στο Κόβεντρι έρχεται να ανατρέψει όσα πιστεύαμε για την καθαριότητα των ηλεκτρονικών...
Έρευνα-σοκ για τα ηλεκτρονικά τσιγάρα: πιο μολυσμένα κι από καπάκι τουαλέτας
taksi
Συνάντηση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εφαρμοσμένων Τεχνών με στελέχη του Υπουργείου Παιδείας - Προτάσεις για αναβάθμιση των ΕΠΑΛ
Σε θετικό κλίμα οι διαβουλεύσεις για τον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών στα σχολεία
Συνάντηση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εφαρμοσμένων Τεχνών με στελέχη του Υπουργείου Παιδείας - Προτάσεις για αναβάθμιση των ΕΠΑΛ