«Ψηφιακή Μέριμνα»-ΥΠΑΙΘ: Περισσότερα από 132 εκ. ευρώ για αγορά ψηφιακού εξοπλισμού
Tο 97% του συνόλου των εκπαιδευτικών αιτήθηκε και έλαβε το voucher αξίας 200 ευρώ

Ολοκληρώθηκε, ύστερα από παράταση ενός μήνα λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης, το Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ». Η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» αποτέλεσε συνέχεια του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» που υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις. Δικαιούχοι του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» ήταν μαθητές και σπουδαστές 4-24 ετών, με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ»  σχεδιάστηκε προκειμένου να ενισχύσει α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων καθώς και β) πυρόπληκτες οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας, προκειμένου να προχωρήσουν σε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Προγράμματος, και η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» σημείωσε τεράστια επιτυχία, καθώς το 97% του συνόλου των εκπαιδευτικών αιτήθηκε και έλαβε την επιταγή ονομαστικής αξίας 200 ευρώ.

Το ύψος της συνολικής επένδυσης ξεπέρασε συνολικά τα 132 εκ. ευρώ και αξιοποιήθηκαν κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ο συνολικός αριθμός των εξαργυρωμένων επιταγών ξεπέρασε τις 664.000 ενώ οι ωφελούμενοι συνολικά ανέρχονται σε περισσότερες από 292.000 οικογένειες και 163.000 εκπαιδευτικούς, που αγόρασαν συνολικά πάνω από 528.000 συσκευές.

Τα Προγράμματα εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΥΠΑΙΘ για την υιοθέτηση ενός συμπεριληπτικού, χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου στην Ελλάδα. Η συνολική επένδυση είχε ως στόχο α) την εξάλειψη των ανισοτήτων των μαθητών κατά την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να επωφεληθούν ισότιμα από τον εν εξελίξει ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποκτώντας πρόσβαση στις γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην παγκόσμια -βασιζόμενη στη γνώση- οικονομία β) την ενίσχυση των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιταχύνθηκε ιδιαίτερα κατά τη περίοδο της πανδημίας της νόσου COVID-19.

Τα Προγράμματα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης, καθώς και σε εξ αποστάσεως διδασκαλία, τη διευκόλυνση της πρόσβασης των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Συνολικός Αριθμός Επιταγών

672.751

Επιταγές που εξαργυρώθηκαν

664.077

Συνολικός αριθμός συσκευών που αγοράστηκαν

528.811

Tablets

332.902

Laptops

174.267

Desktops

21.642

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pikantika-fagita.jpg
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά
Μαγειρέψτε σαν Έλληνες στην πατρίδα του Τσελεμεντέ - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχώρισε γαστρονομικά το βρετανικό περιοδικό National Geographic
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά