Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων του Ημερησίου Γυμνασίου

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από  το  σχολικό  έτος  2013-2014 για την Α΄ τάξη Γυμνασίου, από το σχολικό έτος 2014-2015 για την Β΄ τάξη Γυμνασίου και από  το  σχολικό  έτος  2015-2016 για την Γ΄ τάξη Γυμνασίου.

Δείτε ΕΔΩ το έγγραφο με το ωρολόγιο πρόγραμμα που θα ισχύσει στη Β Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2014-2015


Εδώ θα δείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Γυμνασίου που δεν αλλάζει

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Α.Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Α και της  Β τάξης  του Γενικού Λυκείου καθορίζεται με το νόμο 4186/2013. Δείτε εδώ σχετικό ΦΕΚ.
β.Το ωρολόγιο πρόγραμμα   της  Γ τάξης  του Γενικού Λυκείου καθορίζεται καθορίζεται με  υπουργική απόφαση του 2005. Δείτε εδώ το σχετικό ΦΕΚ

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟ
 

Α.Υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Αλέξανδρο Δερμετζόπουλος το νέο ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων του Εσπερινού Γενικού Λυκείου», που θα ισχύσει  από το σχολικό έτος 2014-2015 για τις Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και από το σχολικό έτος 2015-2016 για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
Για να δείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα πατήστε εδώ
 

Β.Για το σχολικό έτος 2014-2015 για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύει η με αρ. πρωτ. 63444/Γ2/27-06-2005 Υ.Α. (Β΄ 921).

ΕΠΑΛ

Τα να ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων ανά Ειδικότητα Τομέα Ομάδας Προσανατολισμού των Β΄, Γ΄ τάξεων Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. και των B΄, Γ΄, Δ΄ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., καθορίζονται με νέα υπουργική  απόφαση  .
Δείτε εδώ το σχετικό ΦΕΚ
Η ισχύς της απόφασης αρχίζει για τη Β΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2014−2015, για τη Γ΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2015−2016, για τη Δ΄ τάξη Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2016−2017.
 

ΙΕΚ
Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας  τα νέα ωρολόγια προγράμματα των ΙΕΚ.
Δείτε εδώ τα νέα ωρολόγια προγράμματα

Παράλληλα το υπουργειο Παιδείας  δίνει προς τους Διευθυντές των ΙΕΚ της ακόλουθες οδηγίες:
Για τις παρακάτω περιπτώσεις ισχύουν τα εξής :

α) όπου έχει γίνει προσθήκη νέου μαθήματος να ξεκινήσει κατάρτιση και στο νέο μάθημα,

β) όπου υπάρχει απόλυτη επικάλυψη μαθημάτων του Α΄ εξαμήνου στο Β΄ εξάμηνο, αυτά δε θα διδαχθούν περαιτέρω,

γ) όπου υπάρχει «αλυσίδα» μαθημάτων (Μαθηματικά Ι και Μαθηματικά ΙΙ) να γίνει «γέφυρα» κατά τη διαδικασία κατάρτισης (διδασκαλία των απαιτούμενων ενοτήτων και των δύο μαθημάτων στο ίδιο εξάμηνο με ιεράρχηση και αύξηση των ωρών κατάρτισης όπου απαιτείται).
Στην περίπτωση που προβλέπεται κατάργηση μαθήματος, να εξετάζεται η δυνατότητα να ανατίθεται η διδασκαλία άλλου συναφούς στον ίδιο εκπαιδευτή.

 Προκειμένου να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός ωρών των νέων μαθημάτων , παρέχονται οι εξής δυνατότητες:

α) διεξαγωγή μαθημάτων, κατά την περίοδο των αναπληρώσεων, όπως προβλέπεται στον Κανονισμό
Λειτουργίας των ΙΕΚ,

β) αύξηση των ωρών κατάρτισης του ημερήσιου ή εβδομαδιαίου προγράμματος κατάρτισης, όπως
προβλέπεται στον Κανονισμό Λειτουργίας των ΙΕΚ.
Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή για τα ως άνω προβλεπόμενα και η προσαρμογή του ημερήσιου και
εβδομαδιαίου προγράμματος θα πραγματοποιηθεί κατά περίπτωση με ευθύνη του Διευθυντή του ΙΕΚ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μολύβια
Εκπαιδευτικοί ως «τεχνικοί» μιας μηχανής: Όταν το σχολείο μετρά ώρες και χάνει ανθρώπους
Το σχολείο μοιάζει με εταιρεία σιδηροδρόμων: το κρίσιμο είναι να τηρούνται τα δρομολόγια. Η ύλη πρέπει να «βγει», τα προγράμματα να μην καθυστερούν,...
Εκπαιδευτικοί ως «τεχνικοί» μιας μηχανής: Όταν το σχολείο μετρά ώρες και χάνει ανθρώπους
Περίπτερο
Από την αρχαιότητα στη γειτονιά μας: Ποια η ξεχασμένη ρίζα της λέξης «περίπτερο»
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι κρύβει πίσω της μια καθαρά αρχαιοελληνική έννοια, πολύ διαφορετική από τη σημερινή της σημασία
Από την αρχαιότητα στη γειτονιά μας: Ποια η ξεχασμένη ρίζα της λέξης «περίπτερο»