Thumbnail
Γιατί κε Υπουργέ; του Ηρακλή Ξανθόπουλου

 

Γιατί κε Υπουργέ;

Βρισκόμαστε 5 μέρες πριν τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και 1ο θέμα σε όλα τα Μ.Μ.Ε. είναι η εξαγγελθείσα απεργία των καθηγητών .Ποιά είναι η αντίδραση του Υπουργείου; Συκοφάντηση των εκπαιδευτικών, μέσω διοχέτευσης non paper στα Μ.Μ.Ε. ,με ταυτόχρονη πολιτική επιστράτευσή τους προκαταβολικά.

Γιατί, κε Υπουργέ δεν θέλετε τον ανοιχτό και δημόσιο διάλογο ,όπου σας προσκαλεί η ΟΛΜΕ, για όλα τα ζητήματα που εσείς αυτή την, κρίσιμη για τους μαθητές, χρονική στιγμή, ανοίξατε;

            Ας δούμε ένα- ένα τα ζητήματα που θέτει ο Υπουργός με τα περίφημα (γκεμπελικής έμπνευσης) non paper.

Υποχρεωτικές μεταθέσεις

Όταν τον περασμένο Νοέμβριο ψηφίζατε νύχτα το 3ο μνημόνιο με τη διάταξη που τροποποιούσε τον 1566/85 για τις μεταθέσεις και σας ζητήθηκε από την ΟΛΜΕ να διευκρινίσετε την αναγκαιότητα αυτής της τροπολογίας, απαντήσατε ότι προς το παρόν δεν σας απασχολεί το θέμα .Μπορείτε σήμερα να μας πείτε σε τι αποσκοπεί η, για άλλη μια φορά, τιμωρία των νέων συναδέλφων με την υποχρεωτική μετάθεσή τους σε δυσπρόσιτες περιοχές;

Γιατί δεν μείνατε στην υπάρχουσα νομοθεσία που προβλέπει υποχρεωτικές αποσπάσεις, βελτιώνοντάς την με τη θέσπιση αντικειμενικών και διαφανών κριτηρίων. Δεν γνωρίζετε ότι τα κενά στα σχολεία αλλάζουν κάθε χρόνο (συνταξιοδοτήσεις, μετακινήσεις μαθητών κ.λ.π) και επομένως ο υπεράριθμος της φετινής χρονιάς μπορεί τη νέα χρονιά να έχει πλήρες ωράριο; Δεν γνωρίζετε ότι τα οργανικά κενά είναι πάντα λιγότερα (λόγω του λογιστικού τρόπου υπολογισμού τους) από τα λειτουργικά;

Αριθμός μαθητών ανά τμήμα

Συκοφαντείτε τους διευθυντές των σχολικών μονάδων λέγοντας ότι δημιουργούν τμήματα 18-20 μαθητών ώστε να διασφαλίζουν πλεονάζον προσωπικό για να τους απασχολεί σε διοικητικό έργο.

Γνωρίζετε πολύ καλά κε Υπουργέ ότι οι υπηρεσίες σας έχουν πλήρη εικόνα για κάθε σχολική μονάδα ανά την επικράτεια, μέσω survey, και επιπλέον τη διαχείριση του προσωπικού την κάνουν τα ΠΥΣΔΕ και όχι οι διευθυντές των σχολείων.

Γιατί δεν δώσατε εντολή στους διευθυντές εκπαίδευσης να εξορθολογήσουν το σύστημα; Θα σας πω εγώ γιατί. Α) Διότι υπάρχουν τα νησιά και οι δυσπρόσιτες περιοχές που έχουν μικρό αριθμό μαθητών,  β) διότι υπάρχουν αίθουσες που έχουν προκύψει, με δική σας ευθύνη λόγω χαμηλής χρηματοδότησης, από κτίσιμο διαδρόμων και αίθριων, από χωρισμό και αλλαγή χρήσης των αιθουσών πολλαπλής χρήσης και δεν χωρούν περισσότερους από 20 μαθητές.

Αναπληρωτές Καθηγητές

Μας λέτε ότι τη σχολική χρονιά 12-13 προσελήφθησαν 8500 αναπληρωτές με 10μηνη απασχόληση. Πέραν της ανακρίβειας, που εν γνώσει σας λέτε, διότι περισσότεροι από το 1/3 των αναπληρωτών προσελήφθησαν από το Δεκέμβριο και μετά, δεν μας λέτε ότι υπήρξαν χιλιάδες διδακτικές ώρες που δεν καλύφθηκαν, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μαθητές που θα δώσουν εξετάσεις χωρίς να έχουν διδαχθεί πλήρως τα μαθήματα που προβλέπει το αναλυτικό πρόγραμμα (π.χ. τμήματα ένταξης, μαθηματικά, φυσική, αγγλικά πανελλαδικώς εξεταζόμενα, αισθητική κ.λ.π.)

Πως προκύπτει κόστος 300.000.000 ευρώ από 8500 αναπληρωτές, όταν η αμοιβή τους είναι 680 ευρώ; Ακόμη όμως και αν είναι αυτό το κόστος γιατί δεν μας λέτε πού πηγαίνουν αυτά τα χρήματα; Μήπως πηγαίνουν στην καλύτερη εκπαίδευση των μαθητών μας, για την οποία υποτίθεται ότι κόπτεστε, δηλ. λιγότεροι μαθητές ανά τμήμα; Μήπως μειώνουν την τεράστια ανεργία των νέων εκπαιδευτικών και τελικά καταλήγουν ,μέσω της κατανάλωσης ,στην αγορά και έτσι, τελικά μειώνουν την τεράστια ύφεση που εσείς, με τα μνημόνια που έχετε ψηφίσει, δημιουργήσατε;

Ωράριο εκπαιδευτικών

Όπως και σεις ο ίδιος παραδέχεστε, το ωράριό μας είναι στο μέσο ευρωπαϊκό όρο. Για μας το ζήτημα δεν είναι οι 2 ώρες. Θέλουμε να μας εξηγήσετε βάση ποιάς μελέτης ,ποιών στοιχείων, ποιάς σκοπιμότητας, αποφασίσατε την αύξηση κατά 2 ώρες.

Γιατί, στην τελευταία συνάντηση με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ , όταν ρωτηθήκατε για το θέμα του ωραρίου, απαντήσατε ότι δεν σας απασχολεί, και 2 μέρες μετά, καταθέσατε τροπολογία στη Βουλή. Πως χαρακτηρίζετε αυτή σας την πράξη;

Γιατί επιλέξατε τώρα τη σύγκρουση;

Γιατί απαξιώνετε για άλλη μια φορά τους εκπαιδευτικούς;

Δεν σας έφτασε η πλήρης οικονομική, ασφαλιστική, συνταξιοδοτική μας εξαθλίωση;

Αποδεικνύεστε νεκροθάφτης της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!

Παιδεία με απαξιωμένους και υποταγμένους εκπαιδευτικούς δεν υπάρχει. Θα μας βρίσκετε συνεχώς μπροστά σας, μαζί με τους μαθητές μας, τους γονείς και την κοινωνία μέχρι να αλλάξετε την καταστροφική πολιτική σας.

Δεν θα σκύψουμε το κεφάλι

ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ

Ξανθόπουλος Ηρακλής

Αντιπρόεδρος ΕΔΟΘ

Μέλος Δ.Σ. Β ΕΛΜΕ Θες/νίκης

email: [email protected]

κιν. 6973827962

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βιασμός
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία
Φταίει η κοινωνία, το εκπαιδευτικό σύστημα, η κρίση, η πανδημία ο σύγχρονος πολιτισμός και η τραπ μουσική ή όλα αυτά μαζί;
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία