Thumbnail

 

Ενημερωτική επιστολή και κάλεσμα συλλόγου ΠΑΣΑΦ προς γονείς μαθητών
 
Αγαπητοί γονείς,
απευθυνόμαστε σε εσάς , τους γονείς των μαθητών μας , καθώς όλοι μας δεχόμαστε την ίδια επίθεση τα τελευταία χρόνια ! Απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί το δημόσιο σχολείο έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα ,με αποτέλεσμα όλοι μας, εκπαιδευτικοί,μαθητές και γονείς, να αναγκαζόμαστε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να ανατρέψουμε την αποδόμηση του ελληνικού σχολείου .
 
  Δυστυχώς ,το Υπουργείο Παιδείας σιγά σιγά διαλύει ό,τι έμεινε από τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση και δρομολογεί συστηματικά τα τελευταία χρόνια τη δημιουργία του «Νέου Σχολείου» .Το σχολείο αυτό είναι το σχολείο των συγχωνεύσεων - καταργήσεων και του υποβιβασμού του επιπέδου της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Τα παιδιά μας θα βρεθούν να διανύουν χιλιόμετρα μέσα στο κρύο και τη ζέστη προκειμένου να μεταφερθούν στο συγχωνευμένο σχολείο τους. Πολλοί μάλιστα δήμοι έχουν ήδη σταματήσει τη χρηματοδότηση των σχολικών λεωφορείων, επικαλούμενοι οικονομική δυσχέρεια. Το γεγονός αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο τόσο στην ψυχολογία των παιδιών μας όσο και στην τσέπη μας ,αφού θα πρέπει να πληρώνουμε ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό καθημερινά για τη μετακίνηση των παιδιών . 
  Ταυτόχρονα, δρομολογούνται συνενώσεις τμημάτων με 30-35 μαθητές, γεγονός που θα δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα όσον αφορά όχι μόνο στη διδασκαλία αλλά κυρίως στην καθημερινότητα των μαθητών μέσα στην τάξη. Αναμφίβολα οι μαθητές, και κυρίως οι αδύναμοι, δεν θα μπορούν να αποδίδουν καθώς ο καθηγητής μέσα σε 45 λεπτά δεν θα έχει τη δυνατότητα να σκύψει εξατομικευμένα πάνω σε ένα μαθησιακό πρόβλημα που ίσως αντιμετωπίσει ο μαθητής . 
  Από την άλλη πλευρά, η έλλειψη καθηγητών θα αποτελέσει την ταφόπλακα του δημόσιου σχολείου. Ήδη από τη φετινή σχολική χρονιά ,παρατηρήθηκε μεγάλη έλλειψη καθηγητών σε βασικές ειδικότητες ,γεγονός που προκάλεσε μεγάλες ανισότητες στην μάθηση ,κυρίως των μαθητών που θα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις.Δεν είναι δυνατόν ένας μαθητής, που οι γονείς του είναι άνεργοι ή εργαζόμενοι με πενιχρό εισόδημα,να στερείται φιλολόγου ή μαθηματικού και φυσικού στην τρίτη Λυκείου .Με τι εφόδια θα μπορέσει να ανταποκριθεί σε τόσο απαιτητικές εξετάσεις και πως θα συναγωνιστεί συνομηλίκους του , των οποίων τα σχολεία είναι επανδρωμένα με εκπαιδευτικούς; Επιπλέον, πώς ο μαθητής του γυμνασίου θα μπορέσει να κατανοήσει τα ιστορικά δεδομένα και να αναπτύξει κρίση και ιστορική συνείδηση όταν τα διδάσκεται από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, πλην φιλολόγων, οι οποίοι στερούνται επιστημονικής και διδακτικής επάρκειας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται;
 
 
Αγαπητοί γονείς, 
 
ο σύλλογός μας:
 
Υπερασπίζεται το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση 
Καταδικάζει την προσπάθεια αποψίλωσης του δημόσιου σχολείου και ζητά από όλους σας να αγωνιστούμε για αυτό με ενότητα και αλληλεγγύη 
 
Μπορούμε να τα καταφέρουμε !
 
Με εκτίμηση, 
 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΦ)
 
http://filologoi02.webnode.gr/    email : [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτή την ελληνική λέξη μόνο ένας στους δέκα την λέει και την γράφει σωστά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ζωή
Νοσταλγώ το παρόν!
«Δεν το νοσταλγώ, γιατί όταν θα γίνει παρελθόν, θα αφορά νεότερη ηλικία μου και ως εκ τούτου από μόνο του θα έχει αυταξία»
Νοσταλγώ το παρόν!
iep ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
ΙΕΠ: Παράταση αιτήσεων για το μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»
Παράταση προθεσμίας αιτήσεων για την εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»
ΙΕΠ: Παράταση αιτήσεων για το μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»