Thumbnail
  Η υποβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και η εξόντωση του Έλληνα Εκπαιδευτικού δεν έχει τελειωμό.

 

     «Ανακοίνωση για την  επιχειρούμενη αύξηση ωραρίου των Εκπαιδευτικών»

  Η υποβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και η εξόντωση του Έλληνα Εκπαιδευτικού δεν έχει τελειωμό.

Μετά από τους μισθούς πείνας, τη Μνημονιακή Αξιολόγηση της τιμωρίας και των ποσοστώσεων, την υποχρηματοδότηση, τις συγχωνεύσεις σχολείων, τα αμέτρητα κενά, τη διάλυση της Ειδικής αγωγής και των ολοήμερων σχολείων,  έρχεται τώρα  και η αύξηση των ωρών διδασκαλίας.

Από την περίοδο της κ. Διαμαντοπούλου στο Υπουργείο Παιδείας καλλιεργήθηκε  και ζυμώθηκε η πρόταση για αύξηση των ωρών διδασκαλίας στους Εκπαιδευτικούς με απώτερο σκοπό τη μείωση του αριθμού αναπληρωτών εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται κάθε σχολική χρονιά.

Συγκεκριμένα στο Σχέδιο Νόμου « ’Εγκριση της επικαιροποίησης του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016» αναφέρει ρητά τη μείωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε συνδυασμό με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας.

Για να γνωρίζει η ελληνική κοινωνία:

·         Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί εργάζονται πάνω από το Μ.Ο. της Ευρώπης και ταυτόχρονα αμείβονται κάτω από το Μ.Ο. της Ευρώπης.

·         Στις διδακτικές ώρες(21-25 ώρες την εβδομάδα) δεν περιλαμβάνονται οι ώρες του διοικητικού έργου.

Επίσης, σημαντικό στοιχείο για την εργασία των εκπαιδευτικών αποτελεί και η μελέτη της UNESCO, η οποία αναφέρει: «κάθε ώρα διδακτικού έργου ενός εκπαιδευτικού αντιστοιχεί σε 4 ώρες εργασίας γραφείου», δηλαδή ότι 21 ώρες διδασκαλίας ισοδυναμούν με 84 ώρες δουλειάς (16,8 ώρες καθημερινά).

‘Αμεσες συνέπειες  από την εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου είναι πως:

  • Χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα μείνουν άνεργοι.
  • Το  Υπ.Παιδείας στοχεύει στην κατάργηση του δασκάλου του Ολοήμερου Σχολείου και στην ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας και στο μόνιμο προσωπικό, καθώς οι Εκπαιδευτικοί για να συμπληρώσουν το ωράριό τους θα χρειαστεί να διδάσκουν στο ολοήμερο σχολείο της σχολικής μονάδας ή σε όμορα σχολεία.

Είναι σίγουρο πως η τριτοκομματική κυβέρνηση, που έχει ισοπεδώσει όλα τα εργασιακά, θεσμικά και κοινωνικά δικαιώματά μας, θα προχωρήσει χωρίς κανέναν ενδοιασμό στη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου, στην περαιτέρω αύξηση της ανεργίας και στην εξόντωση του Εκπαιδευτικού.

 Είναι σίγουρο πως ο μόνος δρόμος για τον Κλάδο μας αλλά και για το σύνολο των εργαζομένων είναι η καθολική  και συντονισμένη αντίδραση για την ανατροπή των ανάλγητων πολιτικών και της κυβέρνησης των Μνημονίων.

      ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ  ΑΠΕΡΓΙΑ  ΣΤΙΣ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ

                         ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Φυσικός Βαρβακείου για το θέμα της Φυσικής των Πανελληνίων: Eάν ο Π. Πολάκης δεν ανακαλέσει θα κινηθώ νομικά

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aithousa-taksi-sxoleio
Εξετάσεις Πιστοποίησης Αποφοίτων Μεταλυκειακού Έτους: Τα εξεταστικά κέντρα
Το πρόγραμμα και τα εξεταστικά κέντρα για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης Αποφοίτων Μεταλυκειακού Έτους
Εξετάσεις Πιστοποίησης Αποφοίτων Μεταλυκειακού Έτους: Τα εξεταστικά κέντρα
Αγάπη
Έχετε αναρωτηθεί γιατί φιλιόμαστε; – Η επιστήμη δίνει την απάντηση
Ενώ τα έθιμα γύρω από το φιλί διαφέρουν ευρέως από πολιτισμό σε πολιτισμό, παραμένει μια καθολική μορφή ανθρώπινης συμπεριφοράς που ξεπερνά τα...
Έχετε αναρωτηθεί γιατί φιλιόμαστε; – Η επιστήμη δίνει την απάντηση