Thumbnail
ΕΛΜΕ Χαλκιδικής: Τα κενά στα σχολεία

 

ΕΛΜΕ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ                                                          

Τηλ. Fax  23710 22001                                             

E-Mail : [email protected]

 

Πολύγυρος  18 –2 – 2013

Αρ. πρωτ : 19     

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Έξι μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, χιλιάδες ώρες μαθημάτων έχουν χαθεί και χάνονται καθημερινά καθώς 1600 κενά εκπαιδευτικών εξακολουθούν να υπάρχουν στα σχολεία. Στο Νομό μας λείπουν 10 καθηγητές διάφορων ειδικοτήτων, ενώ υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν ακόμα διδαχθεί πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ! Η πολιτική της λιτότητας στραγγαλίζει την παιδεία. Οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών έχουν πια μηδενιστεί και το Υπουργείο πιέζει να καλυφθούν τα κενά με τρόπους που στρέφονται ενάντια στο καλό των μαθητών, των εκπαιδευτικών και της Δημόσιας παιδείας γενικότερα: Συμπτύξεις τμημάτων, περικοπές μαθημάτων, ανάθεση υπερωριών, ανεξέλεγκτες μετακινήσεις καθηγητών και νέα σχέδια για συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων ( στα χνάρια του σχεδίου Αθηνά για την τριτοβάθμια εκπ/ση..) κλπ…

Και τι μέλλει γενέσθαι; Όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν ότι η συγκυβέρνηση προετοιμάζει την τελική λύση για το Δημόσιο σχολείο στην εποχή των μνημονίων:

1.       Το Υπ. Παιδείας ζήτησε από τους διευθυντές να συμπληρώσουν στο survey μια νέα και ύποπτη στήλη. Δίπλα από το πεδίο στο οποίο  αναφέρεται ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη οι διευθυντές έπρεπε να  αναγράψουν κατ΄ εκτίμηση πόσους μαθητές  χωράει η κάθε αίθουσα! Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι η συμπλήρωση αυτής της στήλης είναι υποχρεωτική για να αποδεχτεί το survey την ανανέωση των στοιχείων.  Μάλιστα για να «βοηθήσει» την εκτίμησή τους σε συγκεκριμένη κατεύθυνση επικαλείται δήθεν, προδιαγραφές του ΟΣΚ για 1,5 τ.μ. ανά μαθητή !!!

Η μεθόδευση έχει προφανή στόχο : Αύξηση των μαθητών ανά τμήμα !

2.      Στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 – 2016 που κατατέθηκε στη Βουλή στις 7/2, στη Σελίδα 8 παρ. 14 ανακαλύπτουμε το  εξής :

 

103 εκ. ευρώ «εξοικονομούνται» από την αύξηση των ωρών διδασκαλίας !!!

Έτσι σχεδιάζουν να καλύψουν τις ελλείψεις που δημιουργεί η άθλια πολιτική τους. Αυτή είναι η «βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου» που ευαγγελίζονται, αυτό εννοούν όταν λένε «πρώτα ο μαθητής» και «στήριξη του έργου του εκπαιδευτικού»….

Συνάδελφοι δεν έχουμε άλλα περιθώρια αδράνειας και αναμονής. Ή θα ανατρέψουμε αυτή την πολιτική ή θα γίνουμε μάρτυρες της κατεδάφισης του δημόσιου σχολείου και της πλήρους εξαθλίωσης και υποταγής των λειτουργών του.

Όλοι στη Γενική Απεργία στις 20/2

Όλοι στη Γενική Συνέλευση στον Πολύγυρο την Πέμπτη 21/2 στις 13.00 μμ.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
Πανελλαδικές 2025 : Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα Αγγλικά
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT