Thumbnail
ΕΛΜΕ Χαλκιδικής: Τα κενά στα σχολεία

 

ΕΛΜΕ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ                                                          

Τηλ. Fax  23710 22001                                             

E-Mail : [email protected]

 

Πολύγυρος  18 –2 – 2013

Αρ. πρωτ : 19     

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Έξι μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, χιλιάδες ώρες μαθημάτων έχουν χαθεί και χάνονται καθημερινά καθώς 1600 κενά εκπαιδευτικών εξακολουθούν να υπάρχουν στα σχολεία. Στο Νομό μας λείπουν 10 καθηγητές διάφορων ειδικοτήτων, ενώ υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν ακόμα διδαχθεί πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ! Η πολιτική της λιτότητας στραγγαλίζει την παιδεία. Οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών έχουν πια μηδενιστεί και το Υπουργείο πιέζει να καλυφθούν τα κενά με τρόπους που στρέφονται ενάντια στο καλό των μαθητών, των εκπαιδευτικών και της Δημόσιας παιδείας γενικότερα: Συμπτύξεις τμημάτων, περικοπές μαθημάτων, ανάθεση υπερωριών, ανεξέλεγκτες μετακινήσεις καθηγητών και νέα σχέδια για συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων ( στα χνάρια του σχεδίου Αθηνά για την τριτοβάθμια εκπ/ση..) κλπ…

Και τι μέλλει γενέσθαι; Όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν ότι η συγκυβέρνηση προετοιμάζει την τελική λύση για το Δημόσιο σχολείο στην εποχή των μνημονίων:

1.       Το Υπ. Παιδείας ζήτησε από τους διευθυντές να συμπληρώσουν στο survey μια νέα και ύποπτη στήλη. Δίπλα από το πεδίο στο οποίο  αναφέρεται ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη οι διευθυντές έπρεπε να  αναγράψουν κατ΄ εκτίμηση πόσους μαθητές  χωράει η κάθε αίθουσα! Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι η συμπλήρωση αυτής της στήλης είναι υποχρεωτική για να αποδεχτεί το survey την ανανέωση των στοιχείων.  Μάλιστα για να «βοηθήσει» την εκτίμησή τους σε συγκεκριμένη κατεύθυνση επικαλείται δήθεν, προδιαγραφές του ΟΣΚ για 1,5 τ.μ. ανά μαθητή !!!

Η μεθόδευση έχει προφανή στόχο : Αύξηση των μαθητών ανά τμήμα !

2.      Στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 – 2016 που κατατέθηκε στη Βουλή στις 7/2, στη Σελίδα 8 παρ. 14 ανακαλύπτουμε το  εξής :

 

103 εκ. ευρώ «εξοικονομούνται» από την αύξηση των ωρών διδασκαλίας !!!

Έτσι σχεδιάζουν να καλύψουν τις ελλείψεις που δημιουργεί η άθλια πολιτική τους. Αυτή είναι η «βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου» που ευαγγελίζονται, αυτό εννοούν όταν λένε «πρώτα ο μαθητής» και «στήριξη του έργου του εκπαιδευτικού»….

Συνάδελφοι δεν έχουμε άλλα περιθώρια αδράνειας και αναμονής. Ή θα ανατρέψουμε αυτή την πολιτική ή θα γίνουμε μάρτυρες της κατεδάφισης του δημόσιου σχολείου και της πλήρους εξαθλίωσης και υποταγής των λειτουργών του.

Όλοι στη Γενική Απεργία στις 20/2

Όλοι στη Γενική Συνέλευση στον Πολύγυρο την Πέμπτη 21/2 στις 13.00 μμ.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο
Τα παιχνίδια γνώσεων μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αυτή η συνήθεια είναι ακόμα πιο αποτελεσματική
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο