Thumbnail
Η τρικομματική μνημονιακή κυβέρνηση μετά την ψήφιση του 3ου μνημονίου, κατά τις επιταγές της ΕΕ και  του ΔΝΤ, διαμορφώνει ευδόκιμο εργασιακό περιβάλλον στη χώρα για την εξυπηρέτηση των εντολών των «δανειστών».

 

Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Μαγνησίας
 
Αντωνοπούλου 66 Βόλος, T.K. 382 21
Τηλέφωνα: 24210)20483 (Κάθε Δευτέρα 19:00-21:00) – 6936)584278
Fax: 24210)20483
Ιστοσελίδα: www.elme-mag.gr
Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013
Αρ. Πρωτ. 016
Προς
• Σχολεία και Υπηρεσίες 
της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Νομού Μαγνησίας
• ΜΜΕ
 
Θέμα: « Διεκδίκηση Άμεσων Προσλήψεων Εκπαιδευτικών »
 
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, 
 
Η τρικομματική μνημονιακή κυβέρνηση μετά την ψήφιση του 3ου μνημονίου, κατά τις επιταγές της ΕΕ και  του ΔΝΤ, διαμορφώνει ευδόκιμο εργασιακό περιβάλλον στη χώρα για την εξυπηρέτηση των εντολών των «δανειστών». Στη Χαλυβουργική ανοίγει το εργοστάσιο με τα ΜΑΤ αλλά παραμένει κλειστό παρότι «έληξε» η απεργία. Στις συγκοινωνίες οι εργαζόμενοι επιστρατεύονται με πολιτικές αποφάσεις, το ίδιο και οι ναυτεργάτες. Αλλά ούτε αυτό τους φτάνει. Έτσι άρχισαν να διαδίδονται τα σενάρια για το συνδικαλισμό όπου οι απεργίες που θα γίνονται θα πρέπει να έχουν την προέγκριση της κυβέρνησης.
Στη δημόσια εκπαίδευση δεν έφτανε η άγρια περικοπή των δαπανών, οι καταργήσεις σχολείων, οι συμπτύξεις τμημάτων, η δρομολόγηση τμημάτων με 30 μαθητές και βλέπουμε αλλά φτάσαμε και στο σημείο να έχουμε καλύψει πάνω από το μισό του σχολικού έτους και να υπάρχουν ακόμα πάνω από 1600 λειτουργικά κενά. 
Η κυβέρνηση αρνείται συστηματικά να πράξει το αυτονόητο, όπως οι νόμοι ορίζουν, δηλαδή να καλύψει αυτά τα κενά με την πρόσληψη αναπληρωτών διότι κατά πως φαίνεται δεν εγκρίνονται από την Τρόικα. Κοντολογίς και η λειτουργία της εκπαίδευσης καθορίζεται από πολιτικές κατευθύνσεις που παίρνονται από κέντρα έξω από τη χώρα και το Υπουργείο «χάριν παιδείας» έχει το ρόλο του υπηρεσιακού διεκπεραιωτή αυτών των κατευθύνσεων. Ωστόσο το Υπουργείο Παιδείας προκειμένου να καλύψει τις βαριές του ευθύνες για τα προβλήματα λόγω ελλείψεως εκπαιδευτικών, επιχείρησε και επιχειρεί να καλύψει τα κενά  με υποχρεωτικές υπερωρίες κατόπιν αποφάσεων υπηρεσιακών συμβουλίων,  υπό καθεστώς διοικητικής επιστράτευσης, παρά και ενάντια σε κάθε εκπαιδευτική και παιδαγωγική λογική.
Είναι η ώρα όπου συλλογικά πρέπει να αναλάβουμε ευθύνες για να υπερασπιστούμε τον παιδαγωγικό μας ρόλο, γνωρίζοντας τις συνέπειές του νόμου όπως τον ερμηνεύει η διοίκηση, αλλά και να εμμείνουμε στην κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών με πρόσληψη αναπληρωτών.
Καλούμε τους συλλόγους εκπαιδευτικών έχοντας επίγνωση του παιδαγωγικού μας ρόλου απέναντι στους μαθητές μας όπως και της ισχύουσας νομοθεσίας, να πάρουν τις ανάλογες αποφάσεις.
Η εκπαίδευση και η κοινωνία βιώνει πια ένα ακραίο αυταρχικό-εκβιαστικό καθεστώς προκειμένου να επιβληθεί και να υλοποιηθεί η βάρβαρη μνημονιακή πολιτική.
Οι εκπαιδευτικοί  και ολόκληρη η κοινωνία δεν έχουμε άλλο δρόμο παρά το δρόμο της μαζικής ενωτικής αντίστασης για όσα συμβαίνουν και για όσα χειρότερα ακόμα θα συμβούν αν ανεχθούμε αυτές τις πολιτικές.
Ένα είναι το μοναδικό αίτημα. Η ανατροπή της πολιτικής αυτής και όσων τη στηρίζουν. Αυτή η πολιτική είναι η μήτρα όλων των προβλημάτων που ταλανίζουν την εκπαίδευση.
Καλούμε τους συναδέλφους πέρα από τη δικαιολογημένη αμφισβήτηση στα συνδικαλιστικά όργανα, να αναλάβουν τις πρωτοβουλίες και δράσεις για τη συγκρότηση μετώπου απέναντι σ’ αυτές τις πολιτικές, αρχής γενομένης με την Πανεργατική Απεργία της 20ης Φεβρουαρίου.  
 
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, 
το ΔΣ της ΕΛΜΕ αποφάσισε την ανάληψη ακόμη πιο έντονης δράσης για την αφύπνιση των συνειδήσεων των πολιτικάντηδων, για την ανατροπή των πολιτικών καταδυνάστευσης των εκπαιδευτικών, για την έστω και στα μέσα της σχολικής χρονιάς, πρόσληψης αναπληρωτών. Συγκεκριμένα το ΔΣ της ΕΛΜΕ μαγνησίας καλεί 
• όλους τους εκπαιδευτικούς που βιώνουν την απαράδεκτη αυτή κατάσταση στα σχολειά τους και την κοινωνία, 
• όλους τους καθηγητές που ανέκαθεν υπερασπίζονται τον παιδαγωγικό τους ρόλο απέναντι στους μαθητές τους και που καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους από αίσθημα προσφοράς και αλληλεγγύης όταν το υπουργείο κωφεύει και λησμονεί.
• όλους τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς που ενώ επιζητούν να προσφέρουν στους μαθητές μας, καταδικάζονται στην ανεργία και την απομόνωση. 
σε συντονισμένη συγκέντρωση και δράση την Παρασκευή 22 Φλεβάρη στη γέφυρα του Μεταξουργείου, απέναντι από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις 14:00.
• Προσφέρουμε στους μαθητές μας, προσφέρουμε στην κοινωνία.
• Λέμε ΟΧΙ στην πολιτική που μας μεταμορφώνει σε είλωτες.
• Απαιτούμε άμεσες προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη των 35 εκπαιδευτικών κενών στη Μαγνησία και των 1600 κενών σ ολόκληρη την Ελλάδα. 
 
Όλοι στην Απεργία της 20ης του Φλεβάρη.
Όλοι στην δράση για τι διεκδίκηση προσλήψεων εκπαιδευτικών στις 22 του Φλεβάρη.
 
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος
 
Σωκράτης Σαβελίδης Ο Γραμματέας
 
Δημήτριος Στεργιούλας
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 340 ενστάσεις φοιτητών κατά των διαγραφών τους υποβλήθηκαν – Προς διαγραφή 13.000 άτομα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Στην τελική ευθεία η διαδικασία διαγραφών φοιτητών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 340 ενστάσεις φοιτητών κατά των διαγραφών τους υποβλήθηκαν – Προς διαγραφή 13.000 άτομα
antras-limni.jpg
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
Η επίμονη κόπωση, η στυτική δυσλειτουργία και η έντονη τριχόπτωση μπορεί να κρύβουν σοβαρότερα προβλήματα – Τι λένε οι ειδικοί και πότε πρέπει να...
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Μικρά χαράγματα, μεγάλες ιστορίες: Τι δείχνουν τα σημάδια στα κουμπιά του ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Σοφία Ζαχαράκη
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων
Ένταξη της Πράξης «Eduquality – Σύστημα πολυκριτηριακής αντικειμενικής αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων του ΥΠΑΙΘΑ» με Κωδικό ΟΠΣ 5228065...
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων