Thumbnail
ΕΛΜΕ Σερρών

ΠΡΟΣ:                                          1.  Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης  

                                                                Κεντρικής Μακεδονίας

                                                      2.  Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης               

                                                                Σερρών

                                                     3.  ΟΛΜΕ

                                                      4.  Εκπαιδευτικούς Σχ. Μονάδων Περ.     

                                                           Ενότητας Σερρών                                                              

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕΡΡΩΝ

Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Σερρών διαμαρτύρεται για την απόφαση συγχωνεύσεων τμημάτων θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης σε τέσσερα Γενικά Λύκεια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών. Και αυτό γιατί θεωρήθηκε πολυτέλεια να λειτουργούν τμήματα κατευθύνσεων με 15 ή και λιγότερους μαθητές και δόθηκε εντολή για συνδιδασκαλία των κοινών μαθημάτων στη θετική και τεχνολογική κατεύθυνση, με αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων τμημάτων με 25 μαθητές.

Η έγκριση ολιγομελών τμημάτων κατεύθυνσης στο παρελθόν θεωρούνταν δεδομένη. Σήμερα, στα πλαίσια της μείωσης των δαπανών από προσλήψεις αναπληρωτών και κατ΄ επέκταση της εξοικονόμησης εκπαιδευτικού προσωπικού, οι συγχωνεύσεις τμημάτων παρουσιάζονται ως αναγκαιότητα και γίνεται προσπάθεια να αμβλυνθούν οι αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονέων με το επιχείρημα ότι «υπάρχουν σχολεία χωρίς καθηγητές».

Το Υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε να φροντίζει για τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών μάθησης, ειδικά στα τμήματα κατευθύνσεων των Γενικών Λυκείων, όπου οι μαθητές μας προετοιμάζονται για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Αντίθετα, φαίνεται οι μαθητές και οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες να θυσιάζονται στις αποφάσεις για δραστικές περικοπές στην εκπαίδευση.

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης να παρέχουν ποιοτικό εκπαιδευτικό έργο. Αυτές οι προσπάθειες όμως είναι προφανές ότι έχουν άλλα αποτελέσματα σε τμήματα κατεύθυνσης των 25 μαθητών και άλλα αποτελέσματα σε τμήματα των 15 μαθητών.

Διεκδικούμε την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης που αξίζει ο κάθε πολίτης και το παιδί του, διεκδικούμε τις συνθήκες που ευνοούν τη μάθηση. Η τεχνοκρατική αντιμετώπιση της εκπαίδευσης που επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας με τον υπολογισμό μόνον αριθμών οδηγεί στην υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές μας δεν είναι και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως αριθμοί λόγω της οικονομικής κρίσης. Καλούμε τα ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης να λειτουργούν ενθυμούμενοι ότι είναι εκπαιδευτικοί και όχι τεχνοκράτες ή manager, όπως τους θέλει το Υπουργείο Παιδείας.

ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                    ΠΑΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ                                    ΣΤΑΝΙΣΗ ΝΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia proaulio
Λαμία: Στο νοσοκομείο μαθητής- Tραυματίστηκε όταν επιχείρησε να πηδήξει τα κάγκελα σχολείου
Δύο πυροσβεστικά οχήματα και ισάριθμα ασθενοφόρα έφτασαν στο σημείο, καθώς και περιπολικά της αστυνομίας, με τους διασώστες να κόβουν τελικά μέρος...
Λαμία: Στο νοσοκομείο μαθητής- Tραυματίστηκε όταν επιχείρησε να πηδήξει τα κάγκελα σχολείου