SOS από το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας: «Χρειαζόμαστε επιπλέον αίθουσες!»
«Τα παιδιά μας αυτά τα τρία χρόνια λειτουργιάς του σχολείου δεν έχουν αθλητικές εγκαταστάσεις»

Περίπου 100 μαθητές φοιτούν στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας, το οποίο αυτή τη στιγμή διαθέτει μόνο έξι αίθουσες, σύμφωνα με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας.

«Για την ομαλή λειτουργία του σχολείου μας χρειαζόμαστε σήμερα τουλάχιστον επιπλέον αίθουσες για να στεγάσουν το εργαστήρι θεάτρου - κινηματογράφου, το εργαστήριο θετικών επιστημών, μια βιβλιοθήκη  και το εργαστήριο πληροφορικής. Βέβαια δεν έχουμε υπολογίσει την μελλοντική λειτουργία λυκειακών τάξεων που θα οξύνει το κτιριακό μας πρόβλημα περισσότερο. Επιπρόσθετα να τονίσουμε ότι τα παιδιά μας αυτά τα τρία χρόνια λειτουργιάς του σχολείου δεν έχουν αθλητικές εγκαταστάσεις στον αυλειο χώρο ( γήπεδο μπάσκετ, βόλεϊ, γυμναστήριο κλπ)» επισημαίνουν οι γονείς.

Οι γονείς ζητούν οι αρμόδιες αρχές να προβούν σε κάθε απαιτούμενη ενέργεια για την επέκταση των σχολικών εγκαταστάσεων ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του σχολείου.

Η ανακοίνωση των γονέων

Στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας φοιτούν ήδη σχεδόν εκατό μαθητές του Γυμνασίου , αριθμός ο οποίος ενδεχομένως να αυξηθεί μετά τις κατακτήτριες εξετάσεις για την Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου στις 27 Σεπτεμβρίου 2023.

Το κτίριο που στεγάζεται το σχολείο , το παλαιό δημοτικό της Προσύμνης,  διαθέτει έξι τάξεις   και μια μεγάλη αίθουσα η οποία σήμερα χρησιμοποιείται ως εργαστήριο εικαστικών. Από τις έξι τάξεις οι πέντε χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες των τμημάτων ( 2 τμήματα στην Πρώτη Γυμνασίου, 2 στην Δευτέρα και ένα στην Τρίτη)  ενώ η τελευταία αίθουσα έχει διαμορφωθεί σε εργαστήριο χορού (black box). Για την ομαλή λειτουργία του σχολείου μας χρειαζόμαστε σήμερα τουλάχιστον επιπλέον αίθουσες για να στεγάσουν το εργαστήρι θεάτρου - κινηματογράφου, το εργαστήριο θετικών επιστημών, μια βιβλιοθήκη  και το εργαστήριο πληροφορικής. Βέβαια δεν έχουμε υπολογίσει την μελλοντική λειτουργία λυκειακών τάξεων που θα οξύνει το κτιριακό μας πρόβλημα περισσότερο. Επιπρόσθετα να τονίσουμε ότι τα παιδιά μας αυτά τα τρία χρόνια λειτουργιάς του σχολείου δεν έχουν αθλητικές εγκαταστάσεις στον αυλειο χώρο ( γήπεδο μπάσκετ, βόλεϊ, γυμναστήριο κλπ).

Εμείς σήμερα ζητάτε από τους αρμόδιους φορείς ( ειδικά τον Δήμο Άργους Μυκηνών και την Περιφέρεια Πελοποννήσου) να προβούν σε κάθε απαιτούμενη ενέργεια για την επέκταση των σχολικών εγκαταστάσεων ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του σχολείου, με γνώμονα την περαιτέρω ανάπτυξη του με τη δημιουργία λυκειακών τάξεων ώστε το μοναδικό Καλλιτεχνικό Σχολείο της Πελοποννήσου να στεγαστεί σε ένα σύγχρονο, μοντέρνο και λειτουργικό κτίριο στην Αργολίδα.

Για το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας

Ηλιόπουλος Παναγιώτης,  Πρόεδρος ΔΣ

Διαμαντοπούλου Αγγελική,  Γραμματέας του ΔΣ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»