Συμβούλιο της Ευρώπης: Ερευνα για τη διδασκαλία της Ιστορίας (και) στην Ελλάδα
Η εν λόγω έρευνα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι διδάσκουν Ιστορία και σε Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ02.

Με έγγραφο του γ.γ. του υπουργείου Παιδείας κ.Αλ.Κόπτση, ενημερώνονται οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το μάθημα της Ιστορίας ότι το «Παρατηρητήριο για τη διδασκαλία της Ιστορίας στην Ευρώπη» (ΟΗΤΕ) του Συμβουλίου της Ευρώπης (Council of Europe), σε συνεργασία με ομάδα του EuroClio / European Association of History Educators, πραγματοποιεί έρευνα στο πλαίσιο συλλογής πληροφοριών για την 1η Τακτική Έκθεση σχετικά με τον τρόπο διδασκαλίας της Ιστορίας στα κράτη-μέλη του «Παρατηρητηρίου για τη διδασκαλία της Ιστορίας στην Ευρώπη».

Η εν λόγω έρευνα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι διδάσκουν Ιστορία και σε Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ02.

Περιλαμβάνει τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου 53 ερωτήσεων, για το οποίο έχει εισηγηθεί θετικά το ΙΕΠ. Η συμμετοχή στην έρευνα είναι προαιρετική και η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα γίνεται διαδικτυακά (online), στην Ελληνική, μέσω του συνδέσμου που ακολουθεί:  Τακτική έκθεση OHTE αριθ. 1 – Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών Survey (surveymonkey.com).

Το ερωτηματολόγιο θα είναι διαθέσιμο προς συμπλήρωση έως την 31η Δεκεμβρίου 2022 και, αφού συμπληρωθεί, υποβάλλεται στο Συμβούλιο της Ευρώπης (Council of Europe).

Η συμπλήρωσή του από τους ενδιαφερόμενους μπορεί να γίνει ως εξής: i) Τμηματικά (και κατόπιν να αποθηκευτεί και, αφού ολοκληρωθεί, να υποβληθεί σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή). ii) Εξ ολοκλήρου (και να υποβληθεί απευθείας, διαδικτυακά [online]).

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.coe.int/en/web/observatory-history-teaching/-/teacher-s-opinion-needed-for-1st-report-on-the-state-of-history-teaching-in-europe-by-31-december-2022 και να απευθύνονται στο Συμβούλιο της Ευρώπης (Council of Europe) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].
 

Δείτε το έγγραφο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ταιλάνδη
Ταϊλάνδη: «Νεκρή» γιαγιά ξυπνά μέσα στο φέρετρο – Σοκ λίγα λεπτά πριν από την κηδεία
Η 65χρονη ανέ regained τις αισθήσεις της την ώρα που ετοιμάζονταν να την αποτεφρώσουν – «Ήταν θαύμα» λέει ο αδελφός της.
Ταϊλάνδη: «Νεκρή» γιαγιά ξυπνά μέσα στο φέρετρο – Σοκ λίγα λεπτά πριν από την κηδεία
Σχολική αίθουσα
Πεύκη: Ξεσηκωμός για τη συγχώνευση 3ου & 4ου Νηπιαγωγείου – «Κάτω τα χέρια από τα δημόσια σχολεία»
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών μιλά για αιφνιδιαστικές αποφάσεις και «καταστροφική επιλογή», ζητώντας άμεση ακύρωση της συγχώνευσης και αναβάθμιση των...
Πεύκη: Ξεσηκωμός για τη συγχώνευση 3ου & 4ου Νηπιαγωγείου – «Κάτω τα χέρια από τα δημόσια σχολεία»
Η δασκάλα στο Λουτράκι
Λουτράκι: Εκτός τάξης η δασκάλα μετά την καταγγελία για «θώπευση» 6χρονου – Συγγνώμη από το ΥΠΑΙΘΑ και ΕΔΕ σε εξέλιξη
Η εκπαιδευτικός μετακινήθηκε σε διοικητικό πόστο μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα – Διαφορετική η περιγραφή του περιστατικού από τον πατέρα του παιδιού.
Λουτράκι: Εκτός τάξης η δασκάλα μετά την καταγγελία για «θώπευση» 6χρονου – Συγγνώμη από το ΥΠΑΙΘΑ και ΕΔΕ σε εξέλιξη
taksi
Πειραιάς: Συγκέντρωση για τη μικρή Ειρήνη–Ιωάννα και κραυγή αγωνίας για την ειδική αγωγή
Οι γονείς καλούν σε μαζική παρουσία μετά την τραγωδία στο 2ο Ειδικό Δημοτικό, ζητώντας μόνιμο προσωπικό, ασφαλή κτίρια και ουσιαστική στήριξη των...
Πειραιάς: Συγκέντρωση για τη μικρή Ειρήνη–Ιωάννα και κραυγή αγωνίας για την ειδική αγωγή