δασκάλα τάξη μαυροπίνακας μαθητές διδασκαλία
«Να μας εξηγήσει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Β' Αθήνας από πότε, βάσει ποιας κείμενης νομοθεσίας και με ποια κριτήρια καταργεί την ενισχυτική διδασκαλία», αναφέρει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου

Απαντήσεις, ζητά ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου, αναφορικά με ποια νομοθεσία και με ποια κριτήρια δεν επιτρέπει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Β' Αθήνας, την δήλωση διδακτικού ωραρίου όχι μόνο για γραμματειακή υποστήριξη αλλά και για την ενισχυτική διδασκαλία. 

Σε ανακοίνωση, καταγγέλλουν πως η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Β' Αθήνας με  νέο ανυπόγραφο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έστειλε στις 29 Οκτωβρίου προς τις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του σωματείου, ζητά ως την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου στις 12:00 το μεσημέρι να δηλώσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι Διευθυντές/Διευθύντριες, το διδακτικό τους ωράριο χωρίς να επιτρέπεται η δήλωση διδακτικού ωραρίου όχι μόνο για γραμματειακή υποστήριξη αλλά και για ενισχυτική διδασκαλία. 

«Καταγγέλλουμε την ουσιαστική κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας – αντισταθμιστικής αγωγής στο βωμό της δημοσιονομικής πειθαρχίας και του περιβόητου «εξορθολογισμού» του ανθρώπινου δυναμικού των «άριστων» του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης», όπως αναφέρει.

Αναλυτικά:

ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π. Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ, ΒΑΣΕΙ ΠΟΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ  ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ  ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ  ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ  

Για άλλη μια φορά η Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας με  νέο ανυπόγραφο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (29/10/21) προς τις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας αξιώνει μέχρι την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου στις 12:00 το μεσημέρι να δηλώσουν όλοι/όλες οι εκπαιδευτικοί (και οι Διευθυντές/Διευθύντριες) το διδακτικό τους ωράριο χωρίς να επιτρέπεται η δήλωση διδακτικού ωραρίου όχι μόνο για γραμματειακή υποστήριξη αλλά και για ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ !!!  εξοβελίζοντας από την εκπαιδευτική διαδικασία την αντισταθμιστική αγωγή την ώρα που :

1) σε κάθε σχολείο, εξ αιτίας της πανδημίας και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης,  υπάρχουν μαθητές που επέστρεψαν  από την περσινή τηλεκπαίδευση με  αυξημένες δυσκολίες και μαθησιακά κενά.

2) υπάρχουν σχολεία χωρίς στελεχωμένα Τμήματα Ένταξης, 

3) υπάρχουν σχολεία που δεν συγκεντρώνουν τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμημάτων ΖΕΠ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ  την ουσιαστική κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας – αντισταθμιστικής αγωγής στο βωμό της δημοσιονομικής πειθαρχίας και του περιβόητου «εξορθολογισμού» του ανθρώπινου δυναμικού των «άριστων» του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης. 

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί άμεσα του θέματος.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes
Πανελλήνιες 2025 - ΕΠΑΛ: Θέματα και απαντήσεις στα Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
Δείτε τις απαντήσεις για τα Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
Πανελλήνιες 2025 - ΕΠΑΛ: Θέματα και απαντήσεις στα Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
Πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλαδικές 2025 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα και οι απαντήσεις στα Στοιχεία Ψύξης Κλιματισμού
Πανελλαδικές 2025: Δείτε πρώτοι στο Alfavita τα σημερινά θέματα των ΕΠΑΛ σε Στοιχεία Ψύξης-Κλιματισμού
Πανελλαδικές 2025 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα και οι απαντήσεις στα Στοιχεία Ψύξης Κλιματισμού