pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
Ομάδα Έρευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής: «μια ομάδα που θα ασχολείται με τη διδακτική της Φυσικής, που είναι η μεγάλη μας αγάπη και το μεράκι μας»

Αγαπητοί/ές συνάδελφοι/ισες,

είναι γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι γράφουν διαπιστώσεις, σχόλια, παρατηρήσεις και είναι λογικό να εκφράζουν την αγωνία τους, αλλά δυστυχώς αρκούνται σε αυτά. Σκεφτήκαμε λοιπόν και συγκροτήσαμε μια ομάδα που θα ασχολείται με τη διδακτική της Φυσικής, που είναι η μεγάλη μας αγάπη και το μεράκι μας!

Την ονομάσαμε Ομάδα Έρευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής. Στόχος της ομάδας είναι να εκπονεί μελέτες για θέματα Διδακτικής της Φυσικής, να τοποθετείται επί των προθέσεων και των αποφάσεων που λαμβάνονται σχετικά με την διδακτική πράξη στη Φυσική της Μεσοίς Εκπαίδευσης και να καταθέτει τις σκέψεις και απόψεις της στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Οφείλουμε να τονίσουμε ότι πρόκειται για επιστημονικές μελέτες και όχι άναρθρες κραυγές και κείμενα εντυπώσεων.

Αρχικά διατηρούσαμε τις επιφυλάξεις μας, για την αντιμετώπιση που θα συναντούσαμε από την Υπηρεσία (Υπουργείο Παιδείας, ΙΕΠ κλπ). Με μεγάλη χαρά, όμως, διαπιστώσαμε ότι οι αρμόδιοι φορείς είναι πάντοτε δεκτικοί στο διάλογο και τις ουσιαστικές προτάσεις και όταν αυτές συνοδεύονται από επιχειρήματα υλοποιούνται! Ήδη έχουμε πολλά, σε μικρό χρονικό διάστημα.

Όμως αγαπητοί συνάδελφοι, ο μοναχικός αγώνας είναι δύσκολος και δεν το κρύβουμε λοιπόν ότι χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας. Η συλλογική τοποθέτηση επιβάλλεται, όταν πρόκειται για αποφάσεις που αφορούν την εκπαιδευτική καθημερινότητα όλων μας.

Τα προβλήματα που αφορούν το μάθημά μας είναι πάρα πολλά. Νέες προκλήσεις στον ορίζοντα, με πολλές εκ βάθρων αλλαγές, διαφοροποιημένους  τρόπους προσέγγισης στη διδασκαλία του μαθήματος σε σχέση με το παρελθόν και νέα ύλη, που θα διδαχθεί στο άμεσο μέλλον, μέσω των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.

Οι αλλαγές από μόνες τους δεν αποτελούν εχέγγυο επιτυχίας. Πρέπει να συνδυαστούν με πληθώρα άλλων δράσεων, επιμόρφωση, δημιουργία και στήριξη υποδομών, συγγραφή νέων σχολικών εγχειριδίων. Η προσέγγιση του μαθήματος πρέπει να είναι συνεχής και με ανατροφοδοτήσεις συνεχώς να βελτιώνεται. Δεν πρέπει να θυμόμαστε την φυσική μόνο την περίοδο των διορισμών.

Πρέπει να έχουμε συνολική αντιμετώπιση και όχι αποσπασματικότητα.

Αγαπητοί/ές φίλοι/ες της Φυσικής, σας περιμένουμε για να προσδώσουμε στο μάθημά μας το κύρος που πραγματικά του αρμόζει!

Έχουμε δημιουργήσει ένα ερωτηματολόγιο που παρακαλούμε να το συμπληρώσετε, με σκοπό την όσο πιο σφαιρική εικόνα για το τι θέλουμε εμείς  οι ίδιοι οι μαχητές του πίνακα, που βρισκόμαστε διαρκώς στο μέτωπο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Βρίσκεται στη: διεύθυνση https://forms.gle/abBS1unR2HHH9mXt6

Η ομάδα για τη καλύτερη λειτουργία της δημιούργησε λογαριασμό στο Facebook με τον ίδιο ακριβώς τίτλο. Η ομάδα είναι ιδιωτική για ευνόητους λόγους. Για να εγγραφείτε χρειάζεται απλά η υποβολή μιας αίτηση στους διαχειριστές.

Καλή Δύναμη σε όλους!

Η  Ομάδα Έρευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής
Δρακόπουλος Γρ.
Εμμανουηλίδης Αρ.
Πετρόπουλος Μιχ

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το πιο γρήγορο τεστ ευφυΐας στον κόσμο: Δείτε με τρεις ερωτήσεις αν έχετε IQ πάνω απ’ το μέσο όρο

ΑΣΕΠ: Ποια σεμινάρια Πανεπιστημίων μοριοδοτούν στους Πίνακες ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και ΓΕΝΙΚΗΣ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Πίνακες αναπληρωτών ΕΑΕ: Προλαβαίνετε να πάρετε 11 μόρια έως τις 23 Μαϊου

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

πκσ
Πανσπουδαστική: Πρώτη δύναμη και στον Σύλλογο Οικοτρόφων της Φοιτητικής Εστίας Πανεπιστημίου Αθηνών
«Αυτό το αποτέλεσμα μας γεμίζει δύναμη, χαρά και αισιοδοξία για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας από καλύτερες θέσεις στη μεγαλύτερη φοιτητική εστία της...
Πανσπουδαστική: Πρώτη δύναμη και στον Σύλλογο Οικοτρόφων της Φοιτητικής Εστίας Πανεπιστημίου Αθηνών
κ. Υπουργέ πόσο νόμιμο είναι να μας καλείτε στα σχολεία «έως δύο ώρες νωρίτερα» από την έναρξη του νόμιμου ωραρίου μας;
Προκειμένου να λειτουργήσει η Τράπεζα Θεμάτων καλεί τους εκπαιδευτικούς «έως δύο ώρες νωρίτερα» από την έναρξη του νόμιμου ωραρίου τους χωρίς καμία...
κ. Υπουργέ πόσο νόμιμο είναι να μας καλείτε στα σχολεία «έως δύο ώρες νωρίτερα» από την έναρξη του νόμιμου ωραρίου μας;