Δριμεία κριτική στην υπουργό Νίκη Κεραμέως ασκεί το Μέρα25, με αφορμή τη δικαστική διαμάχη που άνοιξε με ολόκληρο το εκπαιδευτικό κλάδο, καταθέτοντας τη μια αγωγή μετά την άλλη για το θέμα της απεργίας-αποχής της αξιολόγησης.
«Η Υπουργός Παιδείας σέρνει ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κλάδο στα δικαστήρια. Και όχι μόνο αυτό, αλλά τους συκοφαντεί και στα ΜΜΕ, ως αρνητές της αξιολόγησης γενικά, οπισθοδρομικούς κλπ. Κι αυτό γιατί η απεργία-αποχή τους από τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση σχολικής μονάδας έχει φτάσει το 90%» αναφέρει χαρακτηριστικά.
«Μήπως οι εκπαιδευτικοί δεν ενδιαφέρονται για τις σχολικές τους μονάδες; Γιατί αρνούνται να συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία; Μα γιατί η αξιολόγηση έχει γίνει ήδη» και προσθέτει ότι «με ευθύνη όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων, η κατάσταση στις σχολικές μονάδες έχει ως εξής:
- Το 30% των σχολικών κτιρίων είναι 50ετίας.
- 70% είναι η περικοπή των κρατικών κονδυλίων για τη Σχολική Στέγη.
- Γυμναστήριο έχει το 6% των Δημοτικών και το 22% των Γυμνασίων – Λυκείων.
- Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων έχει το 27% των Δημοτικών.
- Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών έχει το 5% των Δημοτικών και το 26% των Γυμνασίων – Λυκείων.
- Βιβλιοθήκη έχει το 12% των Δημοτικών και το 38% των Γυμνασίων – Λυκείων.
- Οι δαπάνες για την Παιδεία έχουν μειωθεί κατά 1,8 δισ. σε σχέση με το 2010.
- Το 25% των μαθητών δεν μπόρεσε να πάρει μέρος στην τηλεκπαίδευση.
- Μέσα Οκτώβρη υπάρχουν 6000 κενά στα σχολεία
- Οι μαθητές ανά σχολική τάξη αυξάνονται σε 28 με συμπτύξεις τμημάτων, εν μέσω πανδημίας!
Αφού αυτά τα στοιχεία είναι στη διάθεση του Υπουργείου γιατί δεν προχωράει στην κάλυψη των κενών, σε επενδύσεις υποδομών, παροχή εκπαιδευτικών τεχνολογικών μέσων σε σχολεία και μαθητές; Τι θα προσφέρει η αξιολόγηση σχολικής μονάδας;
Όπως και με την πανδημία, που η κυβέρνηση έκανε το παν για να μη φαίνονται οι ευθύνες της για την εγκατάλειψη και υποχρηματοδότηση της υγείας, χρησιμοποιώντας το δόγμα της ατομικής ευθύνης για τα πάντα, έτσι και στην Παιδεία: Επιχειρεί να πετάξει το μπαλάκι της ευθύνης στο κάθε σχολείο. Αντί να βελτιώσει όλες τις ελλείψεις επιλέγει να τις φορτώσει σε κάθε σχολείο ξεχωριστά. Με βάση το ν/σ κάθε σχολική μονάδα θα έχει μια βαθμολογία. Έτσι, θα υπάρχουν σχολεία «καλά» και «κακά». Τα καλά θα χρηματοδοτούνται, τα κακά θα πρέπει να ψάξουν για χορηγούς. Η ανισότητα θα εκτοξευτεί. Ένα σχολείο σε περιοχή με υψηλά εισοδήματα, όπου οι γονείς μπορούν και συνδράμουν, θα έχει τεράστια διαφορά από ένα σχολείο σε φτωχή περιοχή. Αντί το Υπουργείο να αμβλύνει αυτές τις διαφορές που είναι ταξικές και δεν θα έπρεπε να βαραίνουν τα παιδιά, τις οξύνει.
Η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία όμως είναι κατάκτηση του λαού μας και κρίσιμος παράγοντας προόδου για μια κοινωνία.
Δεν θα επιτρέψουμε στην ιδιωτικομανία της κας Κεραμέως να τη διαλύσει.
Είμαστε στο πλευρό των εκπαιδευτικών που αρνούνται να συναινέσουν στην επίθεση της Μητσοτάκης ΑΕ στο δημόσιο σχολείο.
Να απομακρυνθεί η ιδεοληπτική ηγεσία από το Υπουργείο και να σταματήσουν οι αυταρχικές διώξεις εναντίον ενός ολόκληρου κλάδου.
Να χρηματοδοτηθεί επιτέλους η Παιδεία, να φτιαχτούν οι υποδομές, να δοθούν τα απαραίτητα τεχνολογικά μέσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, να στελεχωθούν τα σχολεία μας αντί να μετατραπούν σε επιχειρήσεις».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη