τάξη, θρανία, αξιολόγηση
«Προωθούν εντατικά τα σχέδια του ΣΕΒ και του μεγάλου κεφαλαίου για την άλωση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» - Ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων για την μετατροπή ΕΠΑΛ σε Πρότυπα

Η ηγεσία ΥΠΑΙΘ, έχοντας ψηφίσει το νόμο που προωθεί τις αντιδραστικές και αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, προχωρά με την τακτική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» στη σύσταση των έξι (6) πρώτων Πρότυπων ΕΠΑΛ σε όλη τη χώρα.

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προχώρησε με αυταρχικό και ετσιθελικό τρόπο στην πράξη αυτή γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων της, την συλλογική ακόμα και καθολική άρνηση των Συλλόγων Διδασκόντων, τις μαζικές αντιδράσεις των εκπαιδευτικών μαθητών, γονέων. Ακολούθησε πανομοιότυπη τακτική όπως και με τα πρότυπα – πειραματικά σχολεία της Γενικής Εκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα, επιβεβαιώνοντας την αυταρχική πολιτική που ακολουθεί σε όλα τα θέματα.

Μεταμορφώνοντας τις λέξεις και παραποιώντας το περιεχόμενό τους, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να παρουσιάσει τα μέτρα του αντιεκπαιδευτικού νόμου για την ΤΕΕ ως έργο που τάχα την «αναβαθμίζει» για να αποκρύψει την ουσία. Τονίζουμε ξανά ότι η συγκρότηση των Πρότυπων ΕΠΑΛ αποτελεί τον πρώτο σταθμό για την προώθηση της αυτονομίας των ΕΠΑΛ αλλά και ευρύτερα στην Δημόσια Εκπαίδευση. Προωθεί τις πιο σκληρές και νεοφιλελεύθερες νόρμες ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών – σχολείων και μαθητών.

Ανοίγει το δρόμο για να εισβάλλουν οι περίφημοι «εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας», δηλαδή οι Δήμοι, οι τοπικοί παράγοντες της αγοράς, των επιχειρήσεων και οι εργοδότες στα ΕΠΑΛ και να διεκδικήσουν τον πρώτο και τελευταίο λόγο στην διαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα βρίσκονται συνεχώς σ’ ένα καθεστώς κινούμενης άμμου, αφού μαθήματα, ειδικότητες, θα αλλάζουν συνεχώς με βάση τις ανάγκες της αγοράς, δηλαδή των εργοδοτών. Ακόμα προωθεί την κατηγοριοποίηση και την αυτονόμηση των σχολικών μονάδων, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ, για την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Καταγγέλλουμε τις απαράδεκτες, αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ που, δίχως να σεβαστεί τις συλλογικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, επιβάλλει με αυταρχισμό την πολιτική της. Καλούμε τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ να στηρίξουν έμπρακτα τους Σ/Δ που αρνήθηκαν να μετατραπούν τα σχολεία τους σε «Πρότυπα», που δεν συναίνεσαν στην προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ να προχωρήσουν σε τοπικές παραστάσεις διαμαρτυρίας στις ΔΔΕ και σε πανελλαδική συγκέντρωση στο ΥΠΑΙΘ στηρίζοντας τα αιτήματα των Σ/Δ που ζητούν να μην μετατραπούν τα σχολεία τους σε «πρότυπα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

οηε
Σάλος στον ΟΗΕ με την στάση των ΗΠΑ: Έκτο βέτο για την εκεχειρία στη Γάζα - Αντιδράσεις και αδιέξοδο στο Συμβούλιο Ασφαλείας
«Ο κόσμος βλέπει. Τα κλάματα των παιδιών θα έπρεπε να μας ραγίζουν την καρδιά, η αγωνία των μανάδων να συνταράσσει τη συνείδησή μας», δήλωσε ο...
Σάλος στον ΟΗΕ με την στάση των ΗΠΑ: Έκτο βέτο για την εκεχειρία στη Γάζα - Αντιδράσεις και αδιέξοδο στο Συμβούλιο Ασφαλείας
τροχαιο
Τρομακτικό τροχαίο στην Τραγωδία στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας: Ένας νεκρός και δύο τραυματίες
Η τραγωδία στην Αθηνών – Λαμίας υπενθυμίζει για ακόμη μία φορά ότι η οδική ασφάλεια παραμένει ζητούμενο στη χώρα μας.
Τρομακτικό τροχαίο στην Τραγωδία στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας: Ένας νεκρός και δύο τραυματίες
δασκα
Καταγγελίες εκπαιδευτικών για παραβίαση του εργασιακού ωραρίου και παράλογο φόρτο εργασίας
Σε πολλές περιπτώσεις οι καθηγητές υποχρεώνονται να εργάζονται πάνω από 15 ώρες την ημέρα, αναλαμβάνοντας επιπλέον καθήκοντα πέραν της διδασκαλίας,...
Καταγγελίες εκπαιδευτικών για παραβίαση του εργασιακού ωραρίου και παράλογο φόρτο εργασίας
Χαϊδελβέργη
Heidelberg Laureate Forum 2025: Η Χαϊδελβέργη γίνεται το κέντρο της παγκόσμιας επιστημονικής συνάντησης
Νέοι ερευνητές στα μαθηματικά και την πληροφορική συναντούν βραβευμένους με Turing, Fields και Abel
Heidelberg Laureate Forum 2025: Η Χαϊδελβέργη γίνεται το κέντρο της παγκόσμιας επιστημονικής συνάντησης