Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Λάρισας δεν έδωσε κανένα στοιχείο για το ποια σχολεία περιλαμβάνονται στις προτάσεις που κατέθεσε για τη μετατροπή τους σε πρότυπα / πειραματικά, καταγγέλλουν οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας καταγγέλλουν για τα Πρότυπα Πειραματικά σχολεία ότι η Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, κ. Ζιάκα, δεν τους έδωσε κανένα στοιχείο για το ποια σχολεία περιλαμβάνονται στις προτάσεις που κατέθεσε για τη μετατροπή τους σε πρότυπα / πειραματικά.

Καλούν τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς να αποκρούσουν με όλους τους τρόπους τα αντιδραστικά σχέδια που απεργάζονται οι ιθύνοντες.

Για τα προβλήματα στην Ειδική Αγωγή η ΔΔΕ απάντησε ότι δεν είναι δικό της ζήτημα αλλά του υπουργείου.

«Οι συμπτύξεις τμημάτων και η περικοπή ωρών διδασκαλίας στους/τις μαθητές/τριες των τμημάτων ένταξης, σύμφωνα με τις απαντήσεις της ΔΔΕ, αφορούν και είναι ευθύνη των σχολείων, διευθυντών και εκπαιδευτικών» αναφέρουν οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας.

Η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Αναλυτικά, η ανακοίνωση των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών ΔΕ ν. Λάρισας:

Μετά τη συνάντηση της ΕΛΜΕ Λάρισας με την ΔΔΕ Λάρισας για τα Πρότυπα - Πειραματικά Σχολεία και την Ειδική Αγωγή.

Οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας ενημερώνουμε τους/τις συναδέλφους για τις απαντήσεις και την τοποθέτηση του διορισμένου στελέχους της ΝΔ για τα δύο παραπάνω θέματα, γιατί ο κλάδος πρέπει να είναι προετοιμασμένος για όλα όσα σχεδιάζονται για αυτόν χωρίς αυτόν.

ΠΡΟΤΥΠΑ – ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ: ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Καταγγέλλουμε, όσον αφορά το ζήτημα των Πρότυπων Πειραματικών, ότι η ΔΔΕ Λάρισας, κ. Ζιάκα, δεν μας έδωσε κανένα στοιχείο για το ποια σχολεία περιλαμβάνονται στις προτάσεις που κατέθεσε για τη μετατροπή τους σε πρότυπα / πειραματικά. Ερήμην των συλλόγων, εν κρυπτώ, σχολεία θα μετατραπούν σε πειραματικά/πρότυπα, χωρίς να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί αν θα μείνουν την επομένη χωρίς οργανική. Χωρίς να γνωρίζουν οι μαθητές σε ποιο σχολείο θα φοιτήσουν.

Καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς, τους/τις μαθητές/τριες, τους γονείς να αποκρούσουν με όλους τους τρόπους τα αντιδραστικά σχέδια που απεργάζονται οι ιθύνοντες. Να απαιτήσουν τη γνωστοποίηση στην κοινωνία των σχεδίων της διοίκησης. Αφορά το μέλλον τους, την εργασία τους, τη ζωή τους. Να μην έχουν καμιά αυταπάτη πως δε θα λογοδοτήσουν όσοι παίζουν με τις ζωές και το μέλλον εκπαιδευτικών, μαθητών και των οικογενειών τους.

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΔΕ ΞΕΡΩ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ

Στα προβλήματα που έθεσαν οι συνάδελφοι/ισσες της Ε.Α. στην ΕΛΜΕ, η απάντηση της ΔΔΕ ήταν ότι δεν είναι δικό της ζήτημα αλλά του υπουργείου.

Οι συμπτύξεις τμημάτων και η περικοπή ωρών διδασκαλίας στους/τις μαθητές/τριες των τμημάτων ένταξης, σύμφωνα με τις απαντήσεις της ΔΔΕ, αφορούν και είναι ευθύνη των σχολείων, διευθυντών και εκπαιδευτικών.

Στον νομό Λάρισας φαίνεται ότι δεν προχωρά η έγκριση της σύστασης και λειτουργίας νέων τμημάτων ένταξης στα πλαίσια της Ειδικής Αγωγής. Δεν αποδεχόμαστε ως δεδομένη στον θεσμό της ειδικής αγωγής την υποστελέχωση. Σε μία δημοκρατική κοινωνία και κράτος δικαίου δεν είναι ανεκτό να αντιμετωπίζεται ως κανονικότητα η αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών και η άνιση κάλυψη των μαθησιακών αναγκών τους.

ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πώς θα πάρεις το άγνωστο Επίδομα 244,35 ευρώ με 3 δικαιολογητικά

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η πρώτη ετήσια Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών στον Αυτισμό στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

katalipseis sxoleia
Ανοικτή επιστολή: «Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
«Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι...
Ανοικτή επιστολή: «Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
ΕΟΠΠΕΠ: Ολοκληρώθηκαν οι πανελλήνιες εξετάσεις πιστοποίησης 9.948 αποφοίτων ΙΕΚ και ΣΕΚ
Οι εξετάσεις πιστοποίησης Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ. διενεργήθηκαν από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης και Επαγγελματικού Προσανατολισμού
ΕΟΠΠΕΠ: Ολοκληρώθηκαν οι πανελλήνιες εξετάσεις πιστοποίησης 9.948 αποφοίτων ΙΕΚ και ΣΕΚ
sxoleia kleista 2022 koronoios
Βόλος: Στο αυτόφωρο αρνήτρια-μητέρα - Για 1,5 χρόνο δεν έστελνε το παιδί της σχολείο
Στο Αυτόφωρο πρόκειται να οδηγηθεί 33χρονη μητέρα, στο Βόλο, που δεν έστελνε το παιδί της σχολείο επί 1,5 χρόνο
Βόλος: Στο αυτόφωρο αρνήτρια-μητέρα - Για 1,5 χρόνο δεν έστελνε το παιδί της σχολείο