ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Λάρισας δεν έδωσε κανένα στοιχείο για το ποια σχολεία περιλαμβάνονται στις προτάσεις που κατέθεσε για τη μετατροπή τους σε πρότυπα / πειραματικά, καταγγέλλουν οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας καταγγέλλουν για τα Πρότυπα Πειραματικά σχολεία ότι η Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, κ. Ζιάκα, δεν τους έδωσε κανένα στοιχείο για το ποια σχολεία περιλαμβάνονται στις προτάσεις που κατέθεσε για τη μετατροπή τους σε πρότυπα / πειραματικά.

Καλούν τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς να αποκρούσουν με όλους τους τρόπους τα αντιδραστικά σχέδια που απεργάζονται οι ιθύνοντες.

Για τα προβλήματα στην Ειδική Αγωγή η ΔΔΕ απάντησε ότι δεν είναι δικό της ζήτημα αλλά του υπουργείου.

«Οι συμπτύξεις τμημάτων και η περικοπή ωρών διδασκαλίας στους/τις μαθητές/τριες των τμημάτων ένταξης, σύμφωνα με τις απαντήσεις της ΔΔΕ, αφορούν και είναι ευθύνη των σχολείων, διευθυντών και εκπαιδευτικών» αναφέρουν οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας.

Η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Αναλυτικά, η ανακοίνωση των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών ΔΕ ν. Λάρισας:

Μετά τη συνάντηση της ΕΛΜΕ Λάρισας με την ΔΔΕ Λάρισας για τα Πρότυπα - Πειραματικά Σχολεία και την Ειδική Αγωγή.

Οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας ενημερώνουμε τους/τις συναδέλφους για τις απαντήσεις και την τοποθέτηση του διορισμένου στελέχους της ΝΔ για τα δύο παραπάνω θέματα, γιατί ο κλάδος πρέπει να είναι προετοιμασμένος για όλα όσα σχεδιάζονται για αυτόν χωρίς αυτόν.

ΠΡΟΤΥΠΑ – ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ: ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Καταγγέλλουμε, όσον αφορά το ζήτημα των Πρότυπων Πειραματικών, ότι η ΔΔΕ Λάρισας, κ. Ζιάκα, δεν μας έδωσε κανένα στοιχείο για το ποια σχολεία περιλαμβάνονται στις προτάσεις που κατέθεσε για τη μετατροπή τους σε πρότυπα / πειραματικά. Ερήμην των συλλόγων, εν κρυπτώ, σχολεία θα μετατραπούν σε πειραματικά/πρότυπα, χωρίς να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί αν θα μείνουν την επομένη χωρίς οργανική. Χωρίς να γνωρίζουν οι μαθητές σε ποιο σχολείο θα φοιτήσουν.

Καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς, τους/τις μαθητές/τριες, τους γονείς να αποκρούσουν με όλους τους τρόπους τα αντιδραστικά σχέδια που απεργάζονται οι ιθύνοντες. Να απαιτήσουν τη γνωστοποίηση στην κοινωνία των σχεδίων της διοίκησης. Αφορά το μέλλον τους, την εργασία τους, τη ζωή τους. Να μην έχουν καμιά αυταπάτη πως δε θα λογοδοτήσουν όσοι παίζουν με τις ζωές και το μέλλον εκπαιδευτικών, μαθητών και των οικογενειών τους.

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΔΕ ΞΕΡΩ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ

Στα προβλήματα που έθεσαν οι συνάδελφοι/ισσες της Ε.Α. στην ΕΛΜΕ, η απάντηση της ΔΔΕ ήταν ότι δεν είναι δικό της ζήτημα αλλά του υπουργείου.

Οι συμπτύξεις τμημάτων και η περικοπή ωρών διδασκαλίας στους/τις μαθητές/τριες των τμημάτων ένταξης, σύμφωνα με τις απαντήσεις της ΔΔΕ, αφορούν και είναι ευθύνη των σχολείων, διευθυντών και εκπαιδευτικών.

Στον νομό Λάρισας φαίνεται ότι δεν προχωρά η έγκριση της σύστασης και λειτουργίας νέων τμημάτων ένταξης στα πλαίσια της Ειδικής Αγωγής. Δεν αποδεχόμαστε ως δεδομένη στον θεσμό της ειδικής αγωγής την υποστελέχωση. Σε μία δημοκρατική κοινωνία και κράτος δικαίου δεν είναι ανεκτό να αντιμετωπίζεται ως κανονικότητα η αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών και η άνιση κάλυψη των μαθησιακών αναγκών τους.

ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
eidiki_agogi_4.jpg
ΑΣΕΠ 4ΕΑ/2025: Νέα προκήρυξη για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής
Στο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η νέα προκήρυξη του ΑΣΕΠ (4ΕΑ/2025), που αφορά την κατάταξη υποψηφίων εκπαιδευτικών κατηγορίας ΤΕ στην Πρωτοβάθμια και...
ΑΣΕΠ 4ΕΑ/2025: Νέα προκήρυξη για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής