Κρούσμα κορονοϊού σε σχολείο της Καλλιθέας: Δεν έκλεισε το τμήμα, δεν έγινε ιχνηλάτηση, ούτε απολύμανση!
Αλαλούμ στα σχολεία με τα κρούσματα κορονοϊού

Την Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου, οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν από τη διεύθυνση του 1ου ειδικού σχολείου Καλλιθέας ότι μαθητής της σχολικής μονάδας διαγνώστηκε θετικός με covid -19. Άμεσα ενημερώθηκαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς προκειμένου να ληφθουν όλα τα απαραίτητα μέτρα, διενέργεια τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, απολύμανση του σχολειού και ότι άλλο προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Σύμφωνα όμως με καταγγελία της  Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών, «όταν η Διεύθυνση υγείας Νοτίων Προαστίων ενημερώθηκε από την διεύθυνση του σχολείου ότι η τελευταία μέρα παρουσίας του μαθητή στο σχολείο ήταν στις 25 Σεπτεμβρίου και το αποτέλεσμα του covid-19 βγήκε θετικό στις 2 Οκτωβρίου δεν έκλεισε ούτε το τμήμα ούτε το σχολείο αφού το παιδί ήταν ήδη μια εβδομάδα στο σπίτι του και δεν προχώρησε σε περαιτέρω μέτρα όπως η απολύμανση του σχολείου, η ιχνηλάτηση και η διενέργεια τεστ σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς όχι μόνο του Ειδικού Δημοτικού αλλά και της συστεγαζόμενου Ειδικού Νηπιαγωγείου».

Όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί, «μετά από αίτημα των εκπαιδευτικών και του συλλόγου γονέων προς το δήμο Καλλιθέας ο δήμος Καλλιθέας προχώρησε την Κυριακή 2/10 σε απολύμανση του κτηρίου.

Την Παρασκευή 9/10/2020, βγήκε και συνάδελφος εκπαιδευτικός θετικός μετά από εθελοντική προσέλευση συναδέλφων στην μονάδα covid-19 που στεγάζεται στον ΕΟΠΥΥ Καλλιθέας.

Οι αρμόδιοι φορείς παραβλέπουν το γεγονός ότι για τα Ειδικά Σχολεία προβλέπεται όμοια λειτουργία με τις λοιπές σχολικές μονάδες, με εξαίρεση τη διαφοροποίηση στη χρήση μάσκας ως εξής: Για τους εκπαιδευτικούς καθίσταται υποχρεωτική η χρήση μάσκας ή/και προμετωπίδας κατά περίπτωση, για παράδειγμα οι λογοθεραπευτές θα μπορούν να φορούν μόνο προμετωπίδα για λόγους χειλεοανάγνωσης. Για τους μαθητές η χρήση μάσκας προβλέπεται μόνο εφόσον είναι εφικτό.

Η κυβέρνηση, στην πεπατημένη του όλα βαίνουν καλώς, με πρωτόκολλα λάστιχο, εκθέτει μπροστά στην πανδημία σε κίνδυνο μαθητές ,εκπαιδευτικούς αλλά και τις οικογένειές τους.

Η επιστήμη έχει αποδείξει πως όταν τηρούνται οι κανόνες και τα μέτρα ασφαλείας μπορούν να εκπαιδεύονται και τα παιδιά με αναπηρία και παράλληλα να διασφαλίζεται η υγεία και η ασφάλεια παιδιών, εργαζομένων, κατ’ επέκταση και των οικογενειών τους. Γνωρίζουμε πως στην Ειδική Αγωγή τα πράγματα και πριν την πανδημία κάθε άλλο παρά ρόδινα ήταν. Η αναντιστοιχία λόγων και έργων της κυβέρνησης, δεν πρέπει να μας απογοητεύουν, να μας οδηγούν στο συμβιβασμό ή σε ατομικές λύσεις.

Η αμίμητη δήλωση της Υπ. Παιδείας, πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην Ειδική Αγωγή μες στη πανδημία, πως είναι τρεις μαθητές ανά τάξη είναι μεν για γέλια, αλλά πρέπει να μας προκαλεί οργή και απόφαση για αγώνα!!

Και βέβαια το πρόβλημα δεν είναι μόνο η μάσκα. Τα μεγάλα προβλήματα της ειδικής αγωγής σε συνθήκες πανδημίας ξεκινούν από το πώς γίνεται η μεταφορά (που είναι στα χέρια επιχειρηματιών με ανειδίκευτο προσωπικό και με το ένα παιδί πάνω στο άλλο μέσα στο σχολικό, ενώ πολλά παιδιά ή δεν καλύπτονται ή ταλαιπωρούνται με τον τρόπο που γίνονται τα δρομολόγια). Την ίδια στιγμή τα περισσότερα Ειδικά Σχολεία και Τμήματα Ένταξης είναι υπεράριθμα και με ελάχιστο, ανεπαρκές προσωπικό όλων των ειδικοτήτων. Προβλήματα που γίνονται ακόμα πιο σύνθετα όταν πολλά από τα παιδιά, ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες που όμως δεν μπορούν και δεν πρέπει να στερηθούν το σχολείο τους, την εκπαίδευση τους, τις θεραπείες τους. Λύσεις υπάρχουν και πρέπει να δοθούν. Το κράτος έχει την υποχρέωση και πρέπει με τον αγώνα μας να επιβάλλουμε να αναλάβει την ευθύνη του.

Διεκδικούμε εδώ και τώρα να διενεργηθούν τεστ με ευθύνη του κράτους σε εκπαιδευτικούς και μαθητές και στις δυο συστεγαζόμενες σχολικές μονάδες.

Να γίνουν άμεσα όλες οι απαραίτητες παρεμβάσεις στο κτήριο, πράγμα το οποίο είχε ζητηθεί με κοινοποίηση εγγράφου στο Δήμο Καλλιθέας από τον Ιούνιο και η Δημοτική Αρχή δεν έκανε τίποτα αν και είχε όλο το χρόνο να προχωρήσει στις απαραίτητες παρεμβάσεις.

Απαιτούμε τα σχολεία μας να λειτουργούν με όλους τους όρους ασφάλειας και υγιεινής, χωρίς κανένα κενό, με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας. Με διασφάλιση όλων των αναγκαίων μέσων και υποδομών.

Δυναμώνουμε την φωνή μας! Καλούμε τους συναδέλφους να διαδηλώσουν μαζικά συμμετέχοντας στη συγκέντρωση των συνδικάτων Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα την Τρίτη 13/10 στις 6:30 στο Σύνταγμα για την υπεράσπιση της Υγείας και των δικαιωμάτων του λαού.

Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας με τη μαζική συμμετοχή στην Πανδημοσιοϋπαλληλική Απεργία, την Πέμπτη 15/10 ώρα 10 πμ στα Προπύλαια».

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Εκπαίδευση, την Εργασία, την Πολιτική και την Κοινωνία στο alfavita.gr


Η Αναγνωρισμένη Επιμόρφωση - Εξειδίκευση 420 ωρών από τον ΑΣΕΠ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
 

Όλα τα σεμινάρια για Εκπαιδευτικούς ΕΔΩ: Σχολική Ψυχολογία, ΕΑΕ, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Παιδαγωγική κ.α.
 

Νέες Προσλήψεις Καθηγητών στα ΣΔΕ (Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας): ΑΛΛΑΞΕ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ 

 

σχετικά άρθρα

Σάμος: Ο πυροσβέστης που βρήκε τα δύο παιδιά, “προσπάθησαν να φύγουν αλλά δεν πρόλαβαν”
Σάμος: Ο πυροσβέστης που βρήκε τα δύο παιδιά, “προσπάθησαν να φύγουν αλλά δεν πρόλαβαν”
Πατέρας του Άρη: ”Σε καμάρωνα αγόρι μου. Έβλεπα σε σένα τα δικά μου νιάτα. Ανέπνεες για την Κλαίρη και η Κλαίρη για σένα.
Σάμος: Ο πυροσβέστης που βρήκε τα δύο παιδιά, “προσπάθησαν να φύγουν αλλά δεν πρόλαβαν”